• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Instrumentenlijst

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0126

Gebruiker
Lid geworden
3 sep 2007
Instrumentenlijst

Geachte leden, ik heb hierbij weer uw hulp nodig. Nadat ik uitgelegd kreeg over hoe die validatie werkt, wist ik dat overal toe te passen en kon ik dit document afronden. Het enigste, laatste wat ik nog moet doen, is bij de (zie bijlage) bestand, een soort van iets maken waardoor als ik op een Personeelslid druk, dat er dan een lijst komt van die persoon. Zelf heb ik kei veel geprobeerd, maar het lukt me gewoon niet, dus daarom vraag ik jullie hulp.

Pls help me fast!

Bijlagen

'Een lijst komt van die persoon'. Wat voor lijst precies? Wat wil je exact op een rij hebben als je de naam van een personeelslid invoert?

Nou in dat document zijn 3 bladen.
Blad 1 bevat waar ik de gegevens wil hebben.
Blad 2 bevat de instrumentenlijst.
Blad 3 de personeelslijst.

Blad 3 is een beetje nutteloos, maar ik was bang dat de validatie niet goed ging werken dus.

Op blad 1 zie je een aantal kolommen met ergens een afkorting zoals HD ofzo staan. Als ik daarop druk en een andere naam bv zal nemen. Dan komt er iets van Blad 2.

Blad 2 is de lijst van de gegevens, deze blad wilk goed hebben. Neem CvdZ, je ziet daar 2 dingen staan. Die 2 wil ik zien als ik op Blad 1 op CvdZ druk. Maar hoe krijg je dat? Wilt iemand dat laten zien? En zo wilk met al die namen hebben. De ene lijst van een persoon is wel langer dan de ander, maar goed, ik heb vetgedrukte randomleining gedaan, zodat men weet wat bij wie hoort.

Dus jah. Uhm is dit makkelijker uitgelegd?

Btw, dit was een comment op: verhoog. Excuses als dit een beetje laat was.
Oplossing gevonden, nagekeken of klopte, tot nu toe wel, alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan