Integrator

Status
Niet open voor verdere reacties.

Xiqum

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2003
Ik heb norton 2004 geinstaleerd. Hij kan wel updaten volgens zichzelf. Maar als ik dan op Norton Antivirus openen klik krijg ik de fout melding 'De Integrator kan niet worden gestart. Start opnieuw op en probeer het nog een keer.
Met de link die hier naartoe gaat.

Heb norton er alweer afgegooid en handmatig de restjes verwijdert. Maar het probleem blijft zich voor doen.
Ik verdenk er een virus van of spyware.

Wie o wie weet wat dat is.

Heb je de PC dan al een gescand op Spyware kun je Hier downloaden. installeren > update doen > ad-aware opnieuw opstarten > alles verwijderen wat die aan spyware tegenkomt. Het Hijack this kun je een scanlog maken en zet die dan hier neerzetten en dan kijken computerexpres erna zodat je pc dan helemaal spyware vrij is.

Groetjes,

Maar je hebt het dus ook al met een 'clean boot' gedaan?

Problem cause
This usually happens when a needed registry entry was not made during installation.

Because these programs have a program interface that uses a shared component--known as the Integrator--when you try to start any of these programs, it fails with this error.

Ik denk dus niet dat het aan spyware/virussen ligt.

Kan je niet een systeemherstel doen van toen je Norton wel werkte? En is wist niet dat je dat al had gedaan :o

Groetjes

Geplaatst door krugar
Kan je niet een systeemherstel doen van toen je Norton wel werkte? En is wist niet dat je dat al had gedaan :o

Groetjes

Nee dat kan niet mijn hd is vorige week gecrashed :(
p.s toen werkte hij wel goed.

En als dat niet werkt kun je misscien een formatje c: doen :(

Ik heb een clean boot gedaan maar ik kan dan niks installen tenminste norton niet dus tjah dan heeft het weinig nut :confused:

Iemand anders een idee want ik vind het niet fijn om zo zonder virusscanner te zitten :rolleyes:

En anders een Format ertegen aan gooien en dan met alles een schone lei beginnen?:(

Groetjes,

Omdat hij zegt dat er een error is. Kortom het wil gewoon niet :(

Jah format is een optie, liever niet natuurlijk dus eerst even proberen wat er nog uittehalen valt anders, format...

Omdat ik geen zin had om me pc te formateeren heb ik mcafee maar geinstaleerd. deze draait perfect :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan