Intel® Core 2 Duo E4300

Status
Niet open voor verdere reacties.

Randy_50Cent

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2005
Hoi

Ik ga vanavond een Dell bestellen maar die heeft een "Intel® Core™2 Duo E4300" Processor. Is dit net zo slecht als een Intel Celeron? Of is deze veel beter? Het gaat er hierbij niet om wat voor kloksnelheid erbij zit, Maar ik wil alleen weten of Intel® Core™2 Duo E4300 hetzelfde is als een Intel Celeron. Wie kan hier andwoord op geven?

Hoi !

Heeft niets met Celeron te maken !!

Hoe kom je daar nu weer bij ?

Greetz,

Harry.

Prima processor , bestellen zou ik zeggen.

Je doet er wel lang over om een beslissing te maken en de pc te kopen.:)

Laatst bewerkt:
Allebei van Intel maar het is een hele andere familie van processoren.

Intel is het bedrijf, en Celeron, Pentium, Core2Duo zijn namen voor de processoren.

Een Celeron processor is een goedkopere variant van de serie.

Maar de E4300 is een prima processor'tje, die ook nog eens prima te overclocken is (stel dat dat nodig zou zijn).

Intel is het bedrijf, en Celeron, Pentium, Core2Duo zijn namen voor de processoren.

Een Celeron processor is een goedkopere variant van de serie.

Maar de E4300 is een prima processor'tje, die ook nog eens prima te overclocken is (stel dat dat nodig zou zijn).

Oke en is de Intel® Core™2 Duo E4300 met 1,80 kloksnelheid ook geschikt om te gamen?

Daarmee kan je prima gamen, misschien niet de beste processor voor gamen, maar zeker een goede.

Hoi !

Da's wel excl. btw en verzendkosten.........

Enne....wat wil je met Vista Ultimate Business ?

Verder niks mis mee, hoor.

Plezier ermee !

Harry.

Ik denk dat voor jou Home Premium genoeg is, of Ultimate.
Met Ultimate kan je alles wat je met Business en Home Premium ook kan.

Ik denk dat voor jou Home Premium genoeg is, of Ultimate.
Met Ultimate kan je alles wat je met Business en Home Premium ook kan.

Nee maar ik configureer hem met Windows XP ;) Want op Windows Vista kunnen nog niet zoveel spellen toch en programma's?

Oke, je neemt een dualboot. Wijze beslissing!:D

Er zijn inderdaad nog vrij veel games en programma's die niet ( goed ) draaien en wel goed draaien onder XP. Een dualboot-systeem is dan erg handig. Kan je kiezen tussen Vista of XP.

Oke, je neemt een dualboot. Wijze beslissing!:D

Er zijn inderdaad nog vrij veel games en programma's die niet ( goed ) draaien en wel goed draaien onder XP. Een dualboot-systeem is dan erg handig. Kan je kiezen tussen Vista of XP.

Wat is een dualboot als ik vragen mag?

DAt je 2 soorten windows op de computer heb staan ( dacht ik hoor ) had mn vader ook die had Winp XP en Win 98 tegelijk, en hij kon kiese in welke hij wou booten,
want op XP werkte toen ook nog niet zo veel.

Hoi !

Je bestelt een PC met Vista Business.

Uit je diverse posts weet ik dat je graag spellen speelt.

Het merendeel van die spellen gaat niet werken onder Vista Business.

Maak je er een dual-boot system (XP + Vista) van, heb je de voordelen van beide systemen. en kun je al je spellen spelen.

Je HDD is groot genoeg.

Greetz,

Harry.

Wat is een dualboot als ik vragen mag?

Wat bedoel je met

'' Nee maar ik configureer hem met Windows XP '' ?

Ik dacht dat je daar een dualboot-systeem mee bedoelde.

En zoals Harry zegt, XP kan je dan gebruiken voor games en andere programma's die niet of niet goed draait onder Vista en Vista voor alle andere dingen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan