Intel Core 2 Duo CPU E6850

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stefan89

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 aug 2008
Ik heb een klein vraagje over deze processor:

Toen ik deze had gekocht, stond op internet bij beschrijvingen, dat de kloksnelheid 3Ghz is. Maar nu zat ik laatst op Everest te kijken, zie ik dit:

CPU #1 Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E6850 @ 3.00GHz, 2399 Mhz
CPU #2 Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E6850 @ 3.00GHz, 2400 Mhz

Bij originele kloksnelheid bij Everest staat ook 3000 Mhz

Misschien een beetje stomme vraag, maar betekent dit dat dan zeker weten dat de kloksnelheid niet 3Ghz is, maar (slechts) 2,4?

Alvast bedankt !!

Ja het kan zo zijn dat de CPU in ruststand automatisch teruggeklokt word om zo minder energie te verbruiken en zo ook minder warmte te creëren .

Probeer anders eens je CPU te belasten en te kijken of hij dan op de originele klokstand gaat staan ;)

Ja het kan zo zijn dat de CPU in ruststand automatisch teruggeklokt word om zo minder energie te verbruiken en zo ook minder warmte te creëren .

Probeer anders eens je CPU te belasten en te kijken of hij dan op de originele klokstand gaat staan ;)

In ieder geval bedankt voor de hulp, maar hij reageert er totaal niet op, hij blijft gewoon op dezelfde kloksnelheid staan.

In ieder geval bedankt voor de hulp, maar hij reageert er totaal niet op, hij blijft gewoon op dezelfde kloksnelheid staan.

Heb je het ook al geprobeerd met serieuze CPU stress programma's ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan