Intel core duo 2 E4500

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vinootje

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2011
Ik heb hier in mijn pc die 5 jaar oud is en er zit een intel core duo 2 e4500 in jammergenoeg kan ik de spellen van tegewoording niet goed spelen. zoals need for speed shift ook op laagste settings hapert hij iets. nu las ik dat je kunt overclocken in je bios door er meer volt door te laten gaan natuurlijk las ik ook de formule zoals 200x11=2.2ghz
Ofzo maar ik wil hem veilig overclocken en als ik mijn intel core dup overclock met een betere koeling er op is het dan safe ?

Kan je beter geen nieuwe processor nemen? Wat voor grafischekaart heb je en wat voor moederbord? Tegenwoordig zijn degelijke processors niet 'zo' duur meer. Overklocken kan altijd, de ene keer meer dan de andere keer. Helaas is dit nooit zonder risico.

Hier kan je een video bekijken: http://www.youtube.com/watch?v=_f4kcepA53s

Zolang je van het voltage afblijft kun je in principe veilig met je 200x11 formule spelen. Let wel op hoe de koppeling tussen FSB (200) en geheugen is. geheugen overklokt een stuk moeilijker dan je CPU en die wil je dan ook zo stabiel mogelijk houden.

ik heb een club 3d ati radeon hd 4350 met 512mb maar in dxdiag laat die 1.2gb zien is het ook 1.2gb of is dat alleen visueel? asus p5ld2-vm/s

Laatst bewerkt:
ik ben enkel 14 jaar. en heb deze pc 5 jaar en is heel erg vertrouwbaar. ik ben niet van plan om hier een andere processor in te zetten ik was misschien wel van plan een geheel nieuwe pc te kope deze pc kocht ik 5-6jaar geleden voor 1.200 euro en dit zijn de specificaties

Operating system 32Bit
Intel core duo 2 E4500
Memory 2048MB
en een onboard video kaart
Plus 19 inch terra beeldscherm voor die prijs heb je nu all een veel betere pc .

dus ik denk als ik op me zelf woon dan koop ik een betere pc gewoon een dure. met er wat in. en dan heb ik het ook je hoeft het maar 1x te kope als je er zuinig p bent het kost misschine later wel boven de 1.000 euro maar dan heb je ook wat snap je. daarom ben ik nu van plan geen andere pc of spullen te kopen om te sparen voor later voor pc en autorijbewijs. Dus ik ben niet van plan een nieuwe processor te kope :(

Aan je post te zien.. zal ik het laten zoals het nu is. Als het straks fout gaat, het overclocken ben je alles kwijt. En ben je zelf verplicht een nieuwe processor te kopen. Houd het lekker zo, en roei met riemen die je hebt joh. Speel lekker op safe. Die nieuwe PC komt wel.

daarom nog een paar jaartjes te gaan lekker zelf een pc bouwen. lekkere video kaart in. ik zag zelfs dat je due op trio vodekaarte er in kan doen. lekkere processort er in. en ben ik een keer toe aan vervanging ff overcloke proberen. en als het lukt dan heb ik lekker voor de zelfde prijs een goeie cpu. maar tot nu toe had ik nog 1 onbeantwoorde vraag. ik heb een club3d ati radeon hd4350 512mb video kaart op windows 7 geeft die 1247mb aan en in windows xp 1024mb is dit visueel of heb ik daadwerkelijk een video kaart van 512mb met als inhoud 1gb ? denk haas onmogelijk dat een video kaart 2x zijn eigen geheuge geeft maar als het wel kan dan zou ik daar blij mee zijn :)

Inderdaad gewoon lekker wachten dus. Markeer je dit topic als "Opgelost!". Succes met sparen! Is visueel denk ik, ik heb nu namelijk ook een 1GB kaart erin, die wordt ook aangegeven als 2GB. Eerlijk gezegd, geen idee waardoor dit komt.

Laatst bewerkt:
ik zou graag willen weten of mijn videokaart daadwerkelijk 1gb heeft. het zal mooi zijn als je een video kaart koopt voor 45 euro met 512mb terwijl die 1gb geeft :). ik zie op youtube wel mensen met een ati radeon hd 4350 1gb maar ik meende dat er meerdere versies van zijn ?

mijn video kaart is een club 3d ati radeon hd 4350 met op de doos 512Mb
maar in dxdiag geeft die 1024mb aan :O

zelfs op can you run it. als ik test of ik dat spel kan zeggen ze

Requiered You have
512Mb 1Gb

hoe kan ik een echte test doen of deze 512mb heeft of 1gb ?

Er bestaan inderdaad meerdere versies. De ene met 512MB de ander met 1024MB etc. Maar als jij 512MB koopt ga er maar vanuit dan dat er ook 512MB opzit. Ik heb een 1Gb kaart, en bij mij geeft hij aan 2745MB dus, geloof de doos maar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan