Intel Core i7

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joor07

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 nov 2006
Heey,

Ik heb een/ aantal vraag(en).

Dell studio laptop.

Onderdelen
* Intel® Core™ i7 Mobile Processor 720QM (Turbo Mode tot 2,8 GHz, 6 MB L3-cache)
* Genuine Windows Vista® Home Premium SP1 (64 BIT) - Dutch
* 15,6-inch witte led Full HD-breedbeeldscherm (1.920 x 1.080) met TrueLife
* 4.096 MB 1333 MHz Dual Channel DDR3 SDRAM [2 x 2.048]
* 500 GB (7.200 rpm) Seriële ATA-harde schijf
* 512 MB ATI Mobility RADEON HD 4570
* Intel WiFi Link 5300 halve minikaart (802.11 a/g/n) (Centrino)

Is dit wat om mee te gamen?
En hoe zijn de prestaties van deze processor?
Hoe bevalt een dell studio (lijn) pc?

Ik zit een beetje te twijfelen, ik heb ook een keuze op de HP HDX 16,0 inch 1380.
Met de G-force 130GT.

Ik heb het hier niet over de echte high end games, maar dat ik op dit moment wel ff met de tijd mee kan komen.

Wat is jullie advies!?
Bedankt!

Nou.... dat zit wel goed hoor. Verder is het denk ik een kwestie van voorkeur. Onderbuikgevoel bij DELL of HP, danwel nVidia of ATI.

(al zou ik zelf liever een wat groter scherm zou willen, maarja... dat kost ook wat)

Onderbuikgevoel bij DELL of HP, danwel nVidia of ATI.

Nee, het is eigenlijk een laptop voor me studie, en dus meeslepen en wil dus niet een joekel meeslepen steeds.
Maar wil gewoon een goede hebben, en waar ik thuis of iets dergelijks ook mee kan gamen fatsoenlijk.

Waar zou jou voorkeur naar uit gaan?
Zou die mindere videokaart in de Dell, zou de processor dat mindere kunnen compenseren?

Aangezien die 130GT wel een beetje beter is.

Onderbuikgevoel bij DELL of HP, danwel nVidia of ATI.

wat bedoel je hier precies mee?

Late reactie, maar....

ik bedoel dat het kwalitatief niks uitmaakt, maar ik rijd ook liever in een Peugeot dan een Volkwagen. Het is maar net wat je wilt.

Wat betreft die videokaart / CPU... ik zou dan voor de betere CPU kiezen. Als je toch niet gaat gamen is die videokaart van minder belang.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan