Intel creative

Status
Niet open voor verdere reacties.

giezenjh

Gebruiker
Lid geworden
30 jul 2003
Geachte helpers,
Als ik C open krijg ik diverse mappen en een bestand: Intel PC camera etc. , zie bijlage.
Ik zou dit zo graag willen verwijderen maar het lukt mij niet.
De naam Intel komt niet voor in de software,
ook met zoeken kom ik DIT bestand niet tegen.
Ik wil het verwijderen om het geheel opnieuw met mijn CD te installeren, dan geeft Intel nog andere mogelijkheden, die er voorheen wel waren.
Er is een nieuw moederbord geinstalleerd en ik heb win XP pro.
Nu opent de camera met een vast op het moment van opening gemaakt beeld maar een video is niet mogelijk.
Ga ik op skype is mijn beeld vast en de ontvanger kan mij zien bewegen.
Verwijderen en opnieuw het programma installeren moet de oplossing zijn, denk ik.
Ik probeer het programma op CD te installeren maar krijg de melding is al aanwezig.
Ik vind het vreemd dat ik het niet kan verwijderen.
Wat moet ik doen omdat wel te kunnen?
B.v.d. en m.v.g.
Ko

Laatst bewerkt:
Misschien moet je drivers van de Creative? webcam nog installeren.
mvg leo

mvg leo
Hallo Leo,
Bedankt voor de reaktie.
Op de CD met het Intel-programma daar moet de driver toch opstaan, denk ik maar deze komt niet verder totdat ik melding krijg, is reeds geinstalleerd.
Is er een andere methode om een Intel-driver op te halen?
Wat ik al heb geprobeerd te melden, als ik op het Intel-bestand klik komt een videocamerabeeld en ik kan mij daarop bewegen. Ga ik op skype dan staat het beeld wat ik van mijzelf zie vast, terwijl de ontvanger wel mijn bewegendbeeld ziet. Daarna gaf Intel nog andere mogelijkheden, dit was voordat het moederbord werd gewisseld.
Er waren geen cameraproblemen voor de zender, zo wel als voor de ontvanger voor de installatie van het nieuwe moederbord.
Gegroet,
Ko

Hallo Leo,
Bedankt voor de reaktie.
Op de CD met het Intel-programma daar moet de driver toch opstaan, denk ik maar deze komt niet verder totdat ik melding krijg, is reeds geinstalleerd.
Is er een andere methode om een Intel-driver op te halen?
Wat ik al heb geprobeerd te melden, als ik op het Intel-bestand klik komt een videocamerabeeld en ik kan mij daarop bewegen. Ga ik op skype dan staat het beeld wat ik van mijzelf zie vast, terwijl de ontvanger wel mijn bewegendbeeld ziet. Daarna gaf Intel nog andere mogelijkheden, dit was voordat het moederbord werd gewisseld.
Er waren geen cameraproblemen voor de zender, zo wel als voor de ontvanger voor de installatie van het nieuwe moederbord.
Gegroet,
Ko

PROBLEM SOLVED< FOUND A DRIVER, thank you Leo

mvg leo

Sorry helpers, ik dacht dat het probleem opgelost was met het vinden van de driver maar het is niet zo.
Wat gebeurd er nu, het volgende om kort te gaan:

1. Ik wil de driver installeren maar dat gaat niet, ik moet alles van intel creative & software eerst verwijderen.
2. Ik verwijder via software intel etc. , daarna ga ik naar zoeken en vind nog enige bestanden waarin intel voorkomt en verwijder deze.
Nergens kom ik nog intel items tegen, daarna ga ik verder.
Daarna:
3. Ik krijg nog steeds bij het installeren van intel creative & software met mijn CD, die ik al jaren heb en gebruik wanneer nodig, dat eerst intel video phone verwijderd moet worden,
4. Ik heb nooit video phone gebruikt of wetens en willens geinstalleerd als dat moet.
Nergens kom ik dat intel video phone programma of bestand tegen.
5. Met Hijackthis heb ik geprobeerd te kijken of ik nog iets in het register heb staan,
ook daarin niets van Intel gevonden.
6. Op mijn vrouwscomputer het Intel programma geinstalleerd, intel camera geplaatst
en daar werkt het zonder problemen.
7. Op mijn computer haar philips camera programma geinstalleerd en camera geplaatst en daar gaat het ook niet.
8. Mijn laptopcamera werkt op mijn laptop, werkt op de PC van mijn vrouw maar werkt ook niet op mijn PC.
Ik weet het echt niet meer waar te zoeken om het probleem te verwijderen.
Ik hoop weer van helpmij een advies te krijgen, zoals vele voorgaande vragen van mij door U zijn opgelost.
M.v.g. & bedankt op voorhand,
Ko

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan