Intel Deskboard D845EPI VGA probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

wjhapert

Gebruiker
Lid geworden
21 mei 2007
Hallo,

Uit alle macht probeer ik voor een collega een desktop te repareren. Opnieuw XP erop, nieuwe software.................jullie kennen het wel!

Alles lukt, op het installeren van de VGA driver na.
De computer is uitgerust met een Intel Desktop Board (Deskboard) D845EPI moederbord.
Video en Sound on board! Na het formatteren en een schone installatie van Windows XP Home, moesten de drivers voor de on board accessoires nog worden geïnstalleerd.

Ik ben daarop naar de site van Intel gegaan. Alles is daar te vinden, afgezien van de VGA driver. Daar staat zelfs niets over vermeld.

Na het installeren van de gedownloade chipsetdriver en een nieuw opstart, herkent de PC de on board VGA hardware wel. Installeren? Ho maar...................

Installatie van de VGA kaart ongedaan maken en opnieuw opstarten ook geen succes. Hetzelfde met online op Windows Update naar de juiste driver laten zoeken.

Krijg hem dus gewoon niet aan de praat! Hij heeft echter voordat ik ging formatteren wel gewerkt!
Iemand een idee wat ik verkeerd doe?

Ben jullie eeuwig dankbaar! Enige overgebleven optie die ík zie is een nieuw videokaart kopen.......................

Bij voorbaat dank voor jullie hulp!

Willem-Jan

Yessssssss! Gelukt!

Op open drivers de driver Intel 845 Graphics Driver v13.5 Windows 2000/XP gedownload.
Installeren, opnieuw opstarten en waarempel! Het werkt!

Thanks voor de reacties!

Groet,

W-J

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan