Intel E6750

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hauub

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2007
Ik wil graag weten of een Intel Core 2 Duo E6750, s775,(2,66GHz,1333MHz,4MB,BOX)
bij dit moederbord past Asus P5LD2 Retail, sound, Gb-LAN, RAID,s775

want als ik op de site van alternate deze twee probeer te kiezen lukt dat niet...

ja, leek mij ook. maar als ik dan zelf een systeem samenstel dan kan ik dat moederbord niet kiezen. erg vaag

hmmm, op de site van alternate staat dit:

Processor :
Intel® Pentium® 4 EE (Prestonia), Intel® Pentium® 4 5xx, Intel® Celeron® D (Prescott), Intel® Pentium® 4 6xx, Intel® Pentium® D 8xx, Intel® Pentium® D 9xx, Intel® Celeron® D (Cedar Mill), Intel® Pentium® 4 6xx (Cedar Mill)

Daar staat geen c2d bij maar op de asus site staat:
Only PCB R2.0(or higher) support Intel® Core™2 processor

Edit:

Ik weet het al:
Bijzonderheden Om de nieuwste processorkernen te ondersteunen is eventueel een BIOS-Update noodzakelijk., Vista ready

Laatst bewerkt:
ok bedankt

maar als ik dus die processor in dat moederbord zet doet hij het gewoon. en dan pas update?

Ik wil graag weten of een Intel Core 2 Duo E6750, s775,(2,66GHz,1333MHz,4MB,BOX)
bij dit moederbord past Asus P5LD2 Retail, sound, Gb-LAN, RAID,s775

want als ik op de site van alternate deze twee probeer te kiezen lukt dat niet...

Is het niet handiger om een bord te kiezen met een FSB van 1333, kun je de volledige capaciteiten van die proc benutten, en ook uiteraard zo snel mogelijk geheugen, de totale combinatie bepaald tenslotte de snelheid, waarom persee dit bord?

uhm.. weet ik niet een vriend van me had me dit aangeraden omdat hij hem zelf ook heeft.
dus ik kan het best een moederbord nemen met een FSB 1333?...

Tja, een advies omdat je het zelf hebt.:confused:

Je hebt een proc op 1333, lijkt mij dan verstandig om ook een bord te nemen die dat ondersteund, en ook geheugen wat in de buurt komt, ze zijn er al van 1333 maar dat moet je budget ook toelaten, zou nog wel kiezen voor DDRll, DDRlll is nog onvoldoende doorontwikkeld en minder snel dan DDRll.

Het zal dus een P35 chipset worden, die ondersteunt 1333 het beste.

Zeker, zijn er wel meer met een geheugen controller op 1333, maar die zijn wel duurder, maar deze kan ook heel goed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan