Intel i5 Met HD 4600

Status
Niet open voor verdere reacties.

GamerTom

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2011
Hoi,

Wat voor games kan ik spelen op een Intel Core I5 4670 met Intel HD Graphics 4600? Ik heb 4 GB ram.

Mvg,

GamerTom

Met die grafische kaart kan je de meeste oude spelletjes zoals (gat San Andreas) enz spelen. Maar spelletje (Anno 2013, 2014) kan je er niet op spelen.
Als je er een aparte (redelijke) grafische kaart erbij koopt , kan je bijna alle spelletjes van dezer en vorige jaar op medium spelen.

Nou, ik verwacht dat je nu een 430 watt voeding hebt? Een gtx 760 kun je daar net op draaien. Maar die is 200~ euro.

500 watt, maar het is gewoon dat ik een redelijke GPU erbij kan kopen van mijn verjaardagsgeld. Niet een High-end GTX 770, maar gewoon een GTX 750 of GTX 750 Ti. Zodat ik iets beter kan gamen dan anders.

Laatst bewerkt:
is deze beter dan de gtx 750 ti? En kan je misschien ook nog wat meer games noemen die ik met de Intel HD 4600 kan spelen? Ik heb namelijk een paar oudere games die ikzelf pittig leuk vind.

Laatst bewerkt:
Sorry dat ik zo laat reageer, heb examens.

Ja die is een stuk beter dan de gtx 750 ti.
Je kan op "Can You Run It" controleren of een spel op jou computer werkt.
Zorg er wel voor dat je de nieuwste Java versie hebt.

http://www.systemrequirementslab.com/cyri/

Laatst bewerkt:
De late reactie is niet erg hoor :)
Met wat voor losse GPU kan je de HD 4600 vergelijken? Een GTX 220? (tenmisnte dat heb ik ergens gehoord)

Een beetje met de Geforce gt 630.
Maar de Geforce gt 630 is toch een stukje sneller.

ok, als ik nou €200,- op mijn verjaardag krijg, wat is dan de beste videokaart die ik kan kopen? Ik moet ook nog een 4GB Kingston HyperX Fury 1600Mhz kopen voor €40,-.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan