Intel i7 860 overklokken

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjenkie97

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2010
Hallo

ik heb een i7 860 2.8 ghz maar ik vind het een beetje traag gaan met gamen nu kan ik een andere processor kopen maar dan zou ik een i5 willen maar dan moet ik ook weer me geheugen veranderen naar 1600mhz en dat vind ik weer te veel kosten :confused: heb nu 1333 MHz 8gb

nu heb ik gezien dat ze de i7 860 overklokken naar 4ghz maar mijn vraag is nu wat voor koeling moet je daar voor hebben ??
ik ga binnenkort een nieuwe behuizing kopen met betere airflow en ik wou ook gelijk een andere cpu fan kopen ik dacht zelf aan deze

http://azerty.nl/0-976-455750/cooler-master-hyper-212-evo-koeler-voor-processor-socket-775-socket-1156-socket-am2-socket-am2-socket-1366-socket-am.html

zou iemand mij kunnen vertellen wat ik precies nodig zou moeten hebben :)

Thnx ..

Even overklokken naar 4Ghz zal niet zomaar gaan. Draait op 2,8 Ghz standaard. Vervangen zal je games ook niet echt veel verbeteren. Videokaart upgrade zal meer doen. Welke heb je nu?

ik heb nu een gtx 660 msi twin frozer die het nu geweldig doet (net nieuw) ook bij een vriend ingebouwd maar die heeft zeg maar geen hapering tijdens het spelen
zijn bf4 laad nu ook veel sneller wat zou er dan met mijn pc mis kunnen zijn

Thnx voor het snelle reageren !

Laatst bewerkt door een moderator:
Trage harde schijf. De i7 die jij hebt is nog ruim voldoende voor games, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. Videokaart is ook wel goed, dus als je iets wil upgraden nu zou ik een SSD overwegen ;)

Oké thnx zat ik zelf al aan te denken maar ik dacht dat het niet aan me harde schijf zou kunnen liggen maar dat blijkt dus wel anders te zijn !

Thnx

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan