intel mobile graphics 965

Status
Niet open voor verdere reacties.

woutjekabout

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2008
ik heb een intel ...... 965, met voldoende geheugen, maar dan ga ik naar 'can you run it' en dan kies ik bijv. battlefield 2142 uit, alles is goed (hardeschijf, RAM geheugen, processer) maar dan kijk ik bij de graphishe kaart... dan zie ik dat dat niet kan, daar onder staat wel dat ik voldoende geheugen heb voor kaart

Video Card
Minimum: 128Mb DirectX compliant video card with Pixel shader 2.0 and above (NVIDIA GeForce FX 5800+ [GF 6600 not supported] / ATI Radeon 9500+)
You Have: Mobile Intel(R) 965 Express Chipset Family () FAIL: Sorry, your video card does not meet this minimum requirement.
Video Card Features - Minimum attributes of your Video Card Video RAM: Required - 128 MB , You have - 132.0 MB
Video Card 3D Acceleration: Required - Yes , You have - Yes
Video HW Transform & Lighting: Required - Yes , You have - Yes
Vertex Shader Ver.: Required - 2.0 , You have - 3.0
Pixel Shader Ver.: Required - 2.0 , You have - 3.0

http://www.systemrequirementslab.co...pl?PHPSESSID=8253dcb56556620060b6e5df7b1419ee

wat moet ik nou doen?? kan ik gewoon het spel spelen of niet... in ieder geval alvast bedankt:thumb:

Intel onboard graphics zijn niet geschikt om serieus mee te gamen.
Dat hangt niet van het geheugen af, maar van de snelheid en de functionalitiet van de grafische processor.
mvg leo

You Have: Mobile Intel(R) 965 Express Chipset Family () FAIL: Sorry, your video card does not meet this minimum requirement.
Helaas, dit lijk me overduidelijk een nee.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan