Intel Pentium D processor werkt zeer langzaam

Status
Niet open voor verdere reacties.

serkow

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 aug 2007
Hey jongens ik ben hier nieuw en ik had wat vragen.
Eerst zal ik mijn vista scores melden:
Processor: 3.1 (Intel Pentium D 2.8)
Geheugen: 4.1 (1 GB DDR2 RAM)
Grafisch voor Aero: 5.9 (Radeon x1950 pro)
Grafisch voor spellen: 5.8 (Radeon X1950 pro)
HDD: 5.4
En ik heb een Asus P5V VM-DH moedermord misschien dat dat handig is om erbij weer te geven.
Nu mijn vraag: Ik vind mijn processor score erg laag, maar dat is eigenlijk niet gek, want bij games, programma's e.d gaat mijn pc erg vaak haperen (vooral met games). Ik heb er erg last van. Alleen 5 jaar oude games kan ik vloeiend spelen . Ik heb nog geen oplossing voor mijn raar presterende processor en ik dacht misschien dat iemand mij kon helpen. Wat ik nou graag wil is dat ik een fatsoenlijke score krijg en mijn prestaties verbeteren. Ik hoop dat iemand me kan helpen en dat er misschien mensen zijn die ervaring hebben met zulke problemen. Ik hooop op een spoedig antwoord.

Alvast Bedankt,
Groetjes Serkow

Note: Bij een andere post zag ik dat iemand een pentium D 3.0 had en zijn score 4.8 was. Dus een groot verschil tussen mijn score maar processor verschil is een stuk kleiner.
nogmaals bedankt. HelpMij :shocked:

Laatst bewerkt:
Re:

Ik ben geen pro in dit vak maar ik heb wel een gelijkaardige processor (Pentium D 3.4):
- Vista kan sowieso je processor-prestaties beinvloeden maar dat moet normaal met een dual-core geen probleem zijn
- Weet je wel zeker dat hij op dual-core staat, dat hij niet op 1 core werkt, dit kan je normaal in je BIOS aanpassen

bedankt voor de reactie

Dankje voor je reactie,

Ik weet niet precies waar ik in het BIOS kan gaan en hoe ik mijn processor gebruik kan veranderen dus i.p.v 1 processor naar 2 processors, tenminste als er 1 processor aan het werk gezet is en die andere niet.

Wil je me daarmee wat uitgebreider informeren :thumb:
Alvast Bedankt:D

een dualcore processor houdt in dat je 2cores hebt... Je hebt dus 2processor op je moederbord staan, die de taken kunnen verdelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan