Intel(R) 82915G/GV/910GL Express Chip Family upgraden

• Onderwerp starter Onderwerp starter mboka
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mboka

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2008
Hey iedereen,

Ik heb over een week pro cycling manager 2008 pc dvd gekocht. Het spel werkt wel, maar als ik een wedstrijd rijdt, hapert hij heel veel. ik moet soms 10 keer aan de muis naar slepen totdat hij een paar centimeter versleept. Zelfs met alle details op 0 en anti-aliasing op 0 hapert hij nog soms. Ik zie dat ik mijn grafische kaart kan upgraden, kan iemand me vertellen hoe ik dit heel juist moet doen? want ik wil niet dat mn computer naar de vaantjes is.
mijn huidige videokaart is:
Intel(R) 82915G/GV/910GL Express Chip Family

alvast bedankt!

hoi

je hebt nu een onboard grafiche chip.

dat is heel wat anders als een losse videokaart.
als je dus een andere kaart wilt moet je naar een winkel gaan en er daar een kopen;)

wat wil je nu precies weten?
je formulering is een beetje onduidelijk

hoi

je hebt nu een onboard grafiche chip.

dat is heel wat anders als een losse videokaart.
als je dus een andere kaart wilt moet je naar een winkel gaan en er daar een kopen;)

wat wil je nu precies weten?
je formulering is een beetje onduidelijk

Ik wil eigenlijk weten of ik iets kan downloaden zodat mijn grafische kaart beter is en dat computerspel vlotter afspeelt. Op een andere site gavane ze 2 downloads, 1 om mijn huidige te verwijderen en dan een andere te downloaden.

De ingebakken kaart vervangen/verwijderen gaat niet werken, maar ik denk dat je het hebt over de drivers van de kaart. Welke site heeft je dit verteld?

Wel kan je inderdaad proberen je drivers up te daten, dat kan je via de fabrikant van je pc doen. Of inderdaad het aanschaffen van een nieuwe en dus losse videokaart.

De mensen van die andere site denken waarschijnlijk dat jij een gewone grafische kaart hebt (een losse), omdat jij het over een grafische kaart hebt.
Verwacht geen wereldwonderen na het instaleren van een update voor je onboard videokaart....
Voor de modernere DVD-ROM spelen van tegenwoordig kom je met een oboard card niet ver...

koop gewoon een nieuwe videokaart man, als je hogere grafische games wilt spelen.

een simpele: ASUS Geforce 7300GT 256MB voor iets van 35 euro, trekt dat spel wel, maar niet de zwaardere.
Wil je een betere hebben: ATI Radeon 4850 of ASUS Geforce 8800GT moet alle zwaardere spellen wel trekken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan