Intelwat ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

glitch2

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2005
Berichten
502
wil een nieuwe pc kopen , door ervaring met intel pentium 4 proccesor wil ik er gewoon weer 1 met een intel procesor maar er zijn verschillende types

intel celeron
de intel pentium
en de intel core duo

welke is hiervan de beste ?
 
Dit is ook gelijk de duurste. Afhankelijk wat je met je pc wil doen zou ik voor 1 van de laatste 2 gaan.
 
bedankt

Ik dacht natuurlijk al wel dat die laatste de nieuwste/beste :thumb:

maar het budget is iets van 900 euro ik wil niet een al te dure, ik heb nu een pentium 4 en dat bevalt me prima het zou van mij niet sneller hoeven gaan ofzo
maar de snelheid ligt toch niet alleen aan de proccesor ?
en wat zijn die nieuwe pentiums van intel eigenlijk gewoon wat er na pentium 1,2,3,4 kwam ?
 
Laatst bewerkt:
Als de pentium 4 je bevalt waarom zou je dan nog een nieuwe gaan kopen. Is het dan niet verstandiger om misschien de geheugen en eventueel de videokaart te upgraden?
 
goed punt

maar de nieuwe is ter vervanging van een andere die mij toch iets te langzaam aan het worden is :D
hij staat niet vol met bestanden ofzo en ook geen virussen of spyware het is gewoon een 6jaar oud systeem en word te langzaam bovendien heb ik nog steeds een probleem met de koeling dus hij wil wel is te heet worden en dan valt ie uit

ben al 3 keer naar een computer speciaalzaak geweest om het te laten fixen maar het gebeurd nog steeds

een nieuwe leek mij gewoon beter en makkelijker als oplossing
upgraden zou ook kunnen jah maar dan heb ik nog steeds dat probleem met die koeling :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan