Intenet in een keer heel sloom

Status
Niet open voor verdere reacties.

nickvtje

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2009
Hoi,

Wij thuis hebben internet van UPC, en het is in een keer heel langzaam....

Het is is op alle apparaten en ik heb de router + modem al opnieuw opgestart.
Als ik speedtest doe is het gewoon de 25MB snelheid en bij eigenschappen staat er gewoon 65,0 Mb/s

Dus mijn vraag is waar ligt dit aan?

Of ligt dit aan UPC?

Hoor het graag!:thumb:

Laatst bewerkt:
als speedtest zegt dat je snel internet hebt, waar baseer je dan op dat je internet traag is?

Hallo allemaal,

Ik zal jullie maar even de goede weg ophelpen. Jullie lezen namelijk verkeert...:p
---
De Topic-Starter heeft een abonnement bij UPC waarbij hij maximaal 25mbit haalt volgens Speedtest. Dit klopt helemaal! Hij heeft waarschijnlijk het Internet pakket Fiber Power 25 mb waarbij hij 25 mbit down heeft en 1,5 mbit up. Nu vraagt hij zich alleen af, hoe kan het dat bij mijn eigenschappen van mijn netwerkkaart 65mb/s staat. Simpel, dit is de maximale doorvoersnelheid van je netwerkkaart. Dit staat helemaal los van je internetpakket dat je bij UPC afgesloten hebt. Je internet in dus helemaal oké!

Ik hoop dat je het zo een beetje begrijpt.
Groeten,
Jasper

Hier heb je mijn internet vebinding.... Naamloos.jpg

@ginojo het aan vragen van de web pangina is heel sloom en dan het in laden ook

Hallo allemaal,

Ik zal jullie maar even de goede weg ophelpen. Jullie lezen namelijk verkeert...:p
---
De Topic-Starter heeft een abonnement bij UPC waarbij hij maximaal 25mbit haalt volgens Speedtest. Dit klopt helemaal! Hij heeft waarschijnlijk het Internet pakket Fiber Power 25 mb waarbij hij 25 mbit down heeft en 1,5 mbit up. Nu vraagt hij zich alleen af, hoe kan het dat bij mijn eigenschappen van mijn netwerkkaart 65mb/s staat. Simpel, dit is de maximale doorvoersnelheid van je netwerkkaart. Dit staat helemaal los van je internetpakket dat je bij UPC afgesloten hebt. Je internet in dus helemaal oké!

Ik hoop dat je het zo een beetje begrijpt.
Groeten,
Jasper

Nee dit is niet mijn vraag... mijn vraag is hoe het komt dat het aan vragen van de website zo langzaam gaan.
En als ik het inladen stom om op het kruisje te klikken en weer op F5 voor herladen gaat het wel weer snel.

Dus mijn vraag is ligt dit aan UPC of aan mijn router?

Laat maar is al opgelost!
lag aan UPC zelf was een storing :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan