intenet opend niet in beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lindzzz

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 okt 2005
Berichten
3
als ik internet explorer aanklikt krijg ik normaal een internet pagina te zien, maar als ik dit nu doet komt onder in het menubalk wel deze pagina te staan maar ik krijg hem niet in beeld, als ik in het menubalk op deze pagina klikt dan zie ik hem naar rechts boven gaan maar ik krijg geen pagina in beeld. Ik heb al een virusscan gedaan ook met adaware alle spyware eraf gehaald maar ik krijg nog steeds geen internetpagina te zien ook heb ik al systeemherstel gedaan, ik zit nu op mijn dochter haar pc om het probleem bij mijzelf op te kunnen lossen.
Is er iemand die mij kan helpen, dan hoor ik dit graag ik kom er zelf niet meer uit ik heb nu voor zover ik weet alles geprobeerd. Alvast bedankt.
 
Let op.....ga naar de taakbalk waar de internet explorer staat en ga er met je muis op staan, druk op de rechter muis knop en kies voor of vorige maat of voor maximaliseren....
Dit probleem had ik een paar dagen terug bij een colega op werk, en zoeken en zoeken en zoeken....maar het was eigenlijk heel simpel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan