• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

interactieve kopie van tabel

Status
Niet open voor verdere reacties.

chriskeesom

Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2015
ik heb een standaard tabel in een bestand hiervan wil ik alleen de eerste kolom (namen) naar een andere tabel kopieren waar ik vervolgens voor wat extra info de functie vert. zoeken gebruik.

ik vroeg mij af of het mogleijk is dat de kopie van de ene tabel naar de andere tabel interactief kan. Dus als ik in de eerste tabel een filter toe pas waardoor er een aantal namen afvallen automatisch in de 2e tabel deze namen ook afvallen.

is dit mogelijk? ik heb het al geprobeerd met een draaitabel maar na vernieuwen werkte dat niet dan bleef gewoon de hele tabel staan.

met vriendelijke groet,

Chris

ik heb een standaard tabel in een bestand hiervan wil ik alleen de eerste kolom (namen) naar een andere tabel kopieren waar ik vervolgens voor wat extra info de functie vert. zoeken gebruik.

ik zie die nergens.

mvg
Leo

het gaat om een inmens bestand dit iedereen straks moet kunnen filteren in tabel 1 vindt je de belangrijkste gegevens, en in tabel 2 moet verdieping komen.
maar het idee was als je tabel 1 filtert dat in tabel 2 dan automatisch ook dezelfde klanten naar voren komen

Kun je de twee tabellen niet combineren in 1 draaitabel?

is dit mogelijk? ik heb het al geprobeerd met een draaitabel maar na vernieuwen werkte dat niet dan bleef gewoon de hele tabel staan.

Dat dacht ik zelf ook maar de draaitabel paste zichzelf niet aan de gehele tabel bleef staan nadat ik op vernieuwen had gedrukt

zie bestandje voor mijn interpretatie , kies de namen in D17, weet niet of deze methode (Data-relationships) ook in versies voor 2013 werkt

Bijlagen

Beste Eric en Leo,

Bedankt voor jullie hulp de oplossing van Eric kon ik het beste interpreteren in mn bestand.

Hartstikke bedankt hiermee ik mijn vraag beantwoord.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan