interactive logon process initialization has failed

Status
Niet open voor verdere reacties.

Phantor

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 jul 2009
Berichten
2
Ja, nogal een Titel voor iemand die zijn eerste bericht hier plaatst..
'interactive logon process initialization has failed'

Ik heb ondertussen al een paar uur gezocht op het internet;
http://www.google.nl/search?hl=nl&q...ent-ff&rlz=1B5GGGL_nlIT300IT300&ie=UTF-8&aq=h

Maar hier kom je 1 bericht op nog een 20 tal andere sites tegen dus daar schiet je als zoeker naar een oplossing niet veel mee op.

Het gaat om het volgende;

Bij het opstarten van Vista, zowel normale modus, als alle! andere modussen (of is het modusen).. krijg je, voordat je normaal gesproken je gebruikers naam en wachtwoord moet invullen, de mededeling welke ik in de titel heb gezet.

Men praat over een aantal bestanden op te zoeken op een 'normale' vista pc en deze vervolgens te kopieeren op de 'foute' pc, in dit geval een laptop, Acer Extensa 5220..

Nu heb ik dit geprobeerd, alleen als ik deze opties wil uitvoeren, dan zie ik in het logboek wel foutmeldingen, tbv winlogon etc maar ik zie nergens de tekst x86_microsoft....etcetclangenaam.

Om nu alle bestanden over te zetten lijkt mij ook niet echt het meest handige.
Mijn andere pc met vista bestaat nl uit een Italiaanse versie, de laptop bestaat uit een Nederlndse versie. Ook al zou ik het willen, op de een of andere manier kan ik in DOS niet de cody F:\ Copy F:\mm C:\denaamvanwindowsspatienogwat ingeven, die ziet hij simpelweg niet.

Nu heb ik via de Acer site al een verzoek zitten indienen waar ik om een herstel/boot iets cd heb gevraagd. Het slaat nergens op dat je deze cd's er niet bij krijgt natuurlijk. Nu heeft dat blijkbaar enkele dagen verwerkingstijd nodig voordat men uberhaupt eens een keer naar je vraag gaat kijken dusheb ik de vista cd bestand gevonden waar men hier wel vaker over heeft gesproken. Daar dit een torrent is van 120 mb en ik hier helaas nog de beschikking heb over een lijn die maximaal buiten Italie 3kb per seconde mag downloaden snap je misschien dat ik dit binnen heb over een maand of.. 155.

Wat mij opviel was dat AVG, de volledige betaalde versie, een virus zag, hier vroeg hij of hij een scan kon/mocht doen. Intern iets. Prima, reboot en ja hij ziet een virus. Remove. Prima. Daarna ziet hij nog een virus. Welk bestand het was weet ik niet meer maar ik had maar aangegeven dat hij ze in de vault moest zetten voor het geval het een bestand was wat ik wel nodig zou hebben. Done. Check. Next.. nu gooit hij alles van Acer (*.exe) in de vault. Daarna heef thij nog het eea van .exe in de vault gezet waarna ik dacht, dit klopt niet en kan niet, dus pc uit.

Aangezien ik nergens die vault tegen kom in DOS en dus ook niets kan terug zetten, de vraag;

HOE krijg ik in puntje weer mijn inlog scherm terug.
Heb ondertussen echt van alles geprobeerd, heb het internet afgezocht, Acer is afwachten, de download is nog langer afwachten.

Heeft iemand misschien een idee wat hier aan te doen is en of dit op een normale manier op te lossen valt? Herstel punt aanmaken stond aan, nu ziet hij nergens meer een herstel punt...

Als het teveel info is, excuus, wil alleen wel even laten weten wat het probleem is, wat er aan gedaan is en dat ik er echt helemaal niet uit kom.

Misschien heeft iemand een idee?

Alvast bedankt, ook al is het alleen voor het lezen van dit verhaal :)
 
Hallo & welkom op Helpmij ;)

Ja, het is wel een heel lange eerst topic, maar dat heb ik soms ook wel voor als ik gewoon teveel info wil geven :p

Ik had eerst ook aan een herstelpunt gedacht maar dat zal dus niet gaan als er geen gevonden wordt :S

Je krijgt dus die melding, maar je kan je wel gewoon inloggen?

Die vista recovery disk zou in ieder geval wel wat kunnen oplossen, maar wel jammer dat het dan zo lang duurt voordat je de download binnen zal hebben :S

Veilige modus heb je dus ook hetzelfde probleem?
Heb je misschien eventueel een backup?
 
Dank je wel jelpot.

Herstel punt is er niet meer, had ze wel maar kunnen niet niet meer gevonden worden, net als de backup die op de pc stond. En dan te bedenken dat ik dit weekend de boel eens fijn op een dvd wilde zetten, gewoon 'voor het geval dat'...

Veilige modus etc geeft hetzelfde probleem aan, die foutmelding komt voor het inloggen, dus nee, inloggen lukt nergens niet helaas.

Van Acer nog steeds niets vernomen, schijnen het 'druk' te hebben.
Mocht ik dinsdag niets van ze vernomen hebben dan ga ik eens kijken waar ik een dvd vandaan kan halen met Vista want dit is natuurlijk niet fijn/prettig en ik blijf het vreemd vinden dat ze dit soort zaken niet meer meegeven..

Will update als ik meer weet/oplossing heb want het schijnt wel eens vaker te gebeuren behalve dan dat dit keer mn virusscanner de boel naar de puntje heeft geholpen wat ik erg vreemd vind..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan