interessant probleempje

Status
Niet open voor verdere reacties.

delpa

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2007
Hallo,

Een kennis van mij heeft een HP Pavillion laptop met een i7 processor. het juiste type laptop is een dv8 1080 . Als je met de laptop gewoon aan het werk bent dan verschijnt op het diplay vaker de treble balk van de geluidskaart. Deze blijft even op het scherm en verdwijnt ook weer. Dit was de laatste tijd steeds frequenter het geval, tevens verschijnt tegelijkertijd beneden in het beeldscherm(links) een mededeling over bluetooth. Na een aantal dingen te hebben uitgeprobeerd, echter zonder resultaat hebben we besloten om via de recovery de laptop van een nieuwe installatie te voorzien. Ik heb dit bij mij thuis uitgevoerd en alle problemen waren weg!! Toen ik de laptop weer thuis afleverde bij mijn kennis was het probleem weer meteen aanwezig. De treble of bass balk van de geluidskaart geeft hij redelijk vaak met onderbrekingen weer op het display. Tevens weer een melding iets over bluetooth. Kan het zijn dat een of ander signaal van een afstandsbediening of iets dergelijks in het huis van mijn kennis een storing veroorzaakt?? Heeft iemand hier al eens mee te maken gehad?? En mijn vraag is dan, wat kan ik hier tegen doen, het is een vervelend iets dat op de meest onmogelijke momenten de geluidsbalk in het display verschijnt!!
groeten Peter.

je zou het service van "Human Interface Device Access" kunnen uitschakelen,
dat is een windows service dat zorgt voor bijv. afstandsbedieningen, en play/stop knopjes op fe toetsenbord...
ik weet niet zeker of dit werkt:rolleyes:

Bedankt ik ga dit uit proberen, hiervoor moet ik bij mijn kennis langs! Ik laat weten of dit de oplossing is! groet Peter.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan