farescsharp
Gebruiker
- Lid geworden
- 1 mrt 2008
Ik ben student informatica 1ste jaar en ik ben op zoek naar een antwoord op deze vraag aub?
Deze opgave zal de volgende klassen bevatten:
Auto
Huis
Mens
Laptop
Al deze klassen hebben een gemeenschappelijke eigenschap, namelijk hun leeftijd. Elk object zal een integer waarde bevatten die aangeeft hoeveel jaren het object al op de aardbol rond/loopt/staat/ligt. De bedoeling is nu om verschillende objecten van deze klassen aan te maken en het de gebruiker mogelijk te maken om deze met elkaar te vergelijken op basis van hun leeftijd. Elke klasse moet dus een implementatie van een functie voorzien die het mogelijk maakt zijn leeftijd met dat van een ander object te vergelijken. Deze functie zal:
-1 teruggeven indien jonger
0 indien even oud
1 indien ouder
Dus ik moet een interface maken
maar het lukt niet bij me kan iemand me helpen aub?
c# console application
mvg
faresc#
Deze opgave zal de volgende klassen bevatten:
Auto
Huis
Mens
Laptop
Al deze klassen hebben een gemeenschappelijke eigenschap, namelijk hun leeftijd. Elk object zal een integer waarde bevatten die aangeeft hoeveel jaren het object al op de aardbol rond/loopt/staat/ligt. De bedoeling is nu om verschillende objecten van deze klassen aan te maken en het de gebruiker mogelijk te maken om deze met elkaar te vergelijken op basis van hun leeftijd. Elke klasse moet dus een implementatie van een functie voorzien die het mogelijk maakt zijn leeftijd met dat van een ander object te vergelijken. Deze functie zal:
-1 teruggeven indien jonger
0 indien even oud
1 indien ouder
Dus ik moet een interface maken
maar het lukt niet bij me kan iemand me helpen aub?
c# console application
mvg
faresc#