intern bellen. (skype?)

Status
Niet open voor verdere reacties.

annedijkstra

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2010
Berichten
1
hallo,

wij hebben straks open podium op onze shool. Alleen nu zou ik graag contact willen hebben met de regie voor. ik zit zelf achteraan bij de mengtafel. nu dacht ik aan Skype, alleen is er geen WiFi aanwezig. Is het mogelijk zelf een router erneer te zetten zonder internetverbinding maar met netwerkverbinding met het gebruik van Skype? zo ja, hoe? en zo nee, zijn er nog andere programma's waar dat wel mee kan?

met een groet

Anne
 
Skype kan en zal in dit geval niet werken omdat skype alltijd contact nodig heeft met de skuype server om op te starten. Wat misschien een makkelijkere oplossing is is gewoon een set dect telefoon toestellen te kopen, deze koop je al voor een paar tientjes en dan intern naar het toestel te bellen. Een andere oplossing zonder daadwerkelijk een internet verbinding zou ik voor de pc niet weten zonder dure software te moeten kopen.
 
Ik hoop dat de vraag starter dit probeert, ik ben er nieuwsgierig of dit gaat werken.
 
Ik hoop dat de vraag starter dit probeert, ik ben er nieuwsgierig of dit gaat werken.

Als je twee ip telefoons ter beschikking hebt raad ik jhe aan een testversie van 3cx te downloaden, deze is makkelijk te installeren op een Windows computer en bied de mogelijkheid voor 4 lijnen. Deze kan je gewoon op een Windows computer zonder internet installeren, zolang je maar een draadloos netwerk met de telefoons en de computer hebt ik het goed.

3CX installeren en klaar maken voor gebruik is een makkelijk proces en je wordt door de software begeleid door de installatie proces.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan