Intern geheugen HTC wildfire S

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jerrie

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2009
Hallo,
Ik heb sinds 2 weken een HTC wildfire S, met hierin volgens de specificaties 512 mb intern geheugen. Natuurlijk gaat hier wat ruimte af voor het O.S. ect, er bleef voor mij nog 160 mb over. Nu heb ik aardig wat apps gedownload. Gelukkig heb ik ook nog een sd kaart, maar sommige apps kunnen helaas alleen maar op het intern geheugen.

Mijn probleem is: er is minder dan 20 mb beschikbaar en daardoor kan ik sommige applicaties niet meer laten synchroniseren. Is hier een oplossing voor, zijn er meer met dit probleem en is de enige oplossing bepaalde apps verwijderen?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Jeroen

ik denk niet echt dat het kan, aangezien een telefoon meestal helemaal dichtgetimmerd zit en er zal waarschijnlijk ook niet veel ruimte meer over zijn in de telefoon of chip.

Kom je met het rooten van je telefoon niet een stukje verder??

Telefoon: "rooten" .. en apps 2 sd installeren, dan kun je ze allemaal op je sd kaart kwijt ..

Suc6! ;)

dank u wel voor het antwoord! ik ga nog wel even uitvogelen hoe dat het makkelijkste gaat met een htc wildfire s.

App2sd van de market downloaden, na installatie geeft deze zelf aan welke er naar SD overgezet kunnen worden. Wijst zich eigenlijk vanzelf.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan