Hallo allemaal,
Kortgeleden is mijn laptop stukgegaan door een defect aan het moederbord, en omdat ik toch al van plan was een nieuwe te kopen heb ik hem dus vervangen.
Mijn oude laptop was van het merk Toshiba, type A135 S2276.
Hier zitten echter nog wel bruikbare dingen in zoals 2 kaartjes van 1 GB aan intern geheugen.
Ik was van plan deze in te brengen bij de laptop van mijn zus, en mijn oom.
De types van deze laptops zijn:
- Asus A9RP
- HP 6110
Ik heb al gecontroleerd of de laptops extra geheugen aankunnen, en ze kunnen beide tot een maximum van 2GB.
Mijn vraag hierbij is: Kunnen mijn geheugenkaarten zonder problemen worden ingebracht in deze laptops, of zijn er hier ook nog verschillende merken/types bij?
En moet er nog iets geinstalleerd worden? of gaat het allemaal vanzelf?
Alvast bedankt,
Kevin.
Kortgeleden is mijn laptop stukgegaan door een defect aan het moederbord, en omdat ik toch al van plan was een nieuwe te kopen heb ik hem dus vervangen.
Mijn oude laptop was van het merk Toshiba, type A135 S2276.
Hier zitten echter nog wel bruikbare dingen in zoals 2 kaartjes van 1 GB aan intern geheugen.
Ik was van plan deze in te brengen bij de laptop van mijn zus, en mijn oom.
De types van deze laptops zijn:
- Asus A9RP
- HP 6110
Ik heb al gecontroleerd of de laptops extra geheugen aankunnen, en ze kunnen beide tot een maximum van 2GB.
Mijn vraag hierbij is: Kunnen mijn geheugenkaarten zonder problemen worden ingebracht in deze laptops, of zijn er hier ook nog verschillende merken/types bij?
En moet er nog iets geinstalleerd worden? of gaat het allemaal vanzelf?
Alvast bedankt,
Kevin.