Intern geheugen

Status
Niet open voor verdere reacties.

droersch

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2001
Ik heb net een nieuwe laptop gekregen van m'n werk met 512 mb RAM ddr-geheugen. Als ik dan bij deze computer eigenschappen kijk geeft hij maar 192 mb aan. HOe kan dit?

Weet je zeker dat het er in zit? Ondersteunt die laptop die hoeveelheid geheugen wel?

ik heb nog eens gekeken en er staat 256 mb op beide geheugenmodules.

Je je weet ook zeker dat je laptop die hoeveelheid ondersteunt? Controleer voor de zekerheid je ram ook even met Memtest86.

En memtest heeft dus geen fouten gevonden? Ik vraag het maar voor de derde keer: Weet je ook zeker dat je laptop die hoeveelheid ondersteunt?

Kijk eens welk moederbord er in zit en ga dan de specificaties van het moederbord eens opzoeken om te zien als er wel 256 latjes in kunnen

Groetjes

als ik een nieuwe laptop krijg met de nieuwste processor e.d. erin neem ik aan dat m'n moederbord zoveel Ram-geheugen wel ondersteunt, maar ik zal het eens nakijken.

Dit is echt heel stom, ik durf het antwoord eigenlijk niet te geven....

Het blijkt dat ik 256 mb geheugen heb ipv 512. Verder is 64 mb geheugen gereserveerd voor mijn videokaart, dus vandaar de 192....

:o :o :o :o

He?? Er stond toch op beide modules 256:D:8-0:? Haha je weet nu wel de oorzaak van je 'probleem':thumb::thumb:.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan