Intern geheugen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Azizru

Gebruiker
Lid geworden
29 apr 2007
Hey Ik heb voor een spel Een intern geheugen van 512 nodig ofzo, maar bij systeem staat dat ik 504 heb dat kan toch helemaal niet? ( dat spel kan ik ook niet installeren ) ???

Grt Aziz

verplaatst van Members chat naar hardware geheugen.

Hey Ik heb voor een spel Een intern geheugen van 512 nodig ofzo, maar bij systeem staat dat ik 504 heb dat kan toch helemaal niet? ( dat spel kan ik ook niet installeren ) ???

Grt Aziz

Dat kan wel.

Je hebt een onboard-videokaart die geheugen snoept van je intern geheugen. Deze videokaart haalt er blijkbaar 8mb van je 512mb af.

Heb je nog een losse videokaart in de pc zitten? Zo ja, schakel dan het onboard-videokaart uit in het BIOS.

Hey k bedankt maar ik ben heel slecht met computers hoe kom ik in de bios ? en weet je zeker dat ik hem uit kan zetten.

Thnx XD

Hmm een goeie vriend van mij zegt :

Je videokaart is de onboard videokaart Die heeft geheugen nodig, en dus kan je het geheugen niet disablen.

Bedankt voor de tips.
ik koop wel een nieuwe kaart erbij!

Hmm een goeie vriend van mij zegt :

Je videokaart is de onboard videokaart Die heeft geheugen nodig, en dus kan je het geheugen niet disablen.

Bedankt voor de tips.
ik koop wel een nieuwe kaart erbij!

Die vriend heeft gelijk.

Een losse videokaart plaatsen is in dit geval beter. Dan kan je het onboard-videokaart uitschakelen en heb je weer de volle 512mb aan geheugen beschikbaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan