internal server error in idirect3ddevice9 present

Status
Niet open voor verdere reacties.

Raoul90

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 jan 2007
Hey,

Sinds vandaag, krijg ik als ik counterstrike source opstart en een server join deze melding:

2005182757376881194_rs.jpg

Ik heb de nieuwte DirectX versie + Nieuwste drivers voor me videokaart.
Nieuwste drivers videokaart ook al opnieuw geinstalleerd.

- Videokaart = Asus Radeon X1900XT
- Virusscanner = NOD32
- Directx = Nieuwste versie

Ik heb al heel veel geprobeert wat ik bij google tegen kwam, maar het wil allemaal niet werken?

nieuwste drivers hoeven niet altijd better te zijn.
kijk eens wat het doet door een stap terug te doen en de ouden dus even te instaleren.

nieuwste drivers hoeven niet altijd better te zijn.
kijk eens wat het doet door een stap terug te doen en de ouden dus even te instaleren.

Ik heb de hotfix gede-installeerd en weer geinstalleerd, en nu werkt het opeens weer, terwijl hij het net niet wilde doen.

Ik ben ergens achter gekomen.

Als ik css speel, heb ik altijd skype aan staan, ipv teamspeak. Met skype bel ik dan met een vriend die het spel ook speelt.

Zodra ik skype afsluit krijg ik de melding niet, als skype aanstaat dan krijg ik de melding wel. ? :eek:

Gebruik skype al heel lang en heb dit nog nooit eerder gehad :confused:

Ik heb net counterstrike helemaal opnieuw geinstalleerd. Nu krijg ik nog steeds diezelfde foutmelding :confused:

Skype staat nu uit, krijg ik het nog. Het begint me zwaar te irriteren

ik heb hetzelfe probleem. Ik wordt er echt ziek van. Volgens mij ligt het aan de source engine.

ik heb hetzelfe probleem. Ik wordt er echt ziek van. Volgens mij ligt het aan de source engine.

Ja joh, ik wordt er ook echt ziek van. Soms doet hij het gewoon maar soms komt ook die melding uit het niets. Ik start meestal gewoon me pc opnieuw op en dan werkt het in de meeste gevallen wel weer.

Anders dan deinstalleer ik mijn videokaart drivers en dan installeer ik de (eventueel nieuwste) drivers.
En ik houd me directx geupate, november 2007 is momenteel de nieuwste en in maart komt er weer een nieuwe uit.

Je ziet op de Engelstalige fora ook genoeg over dit probleem, er staan dan van die "Fix" tussen, maar dat vertrouw ik niet helemaal dus dat doe ik niet. Voor de rest staat daar ook niet veel boeiends tussen,

Google geeft redelijk wat hits, zoals je misschien al weet, ik zou zeggen speur een paar van die fora's af.

ik had ergens gelezen dat je je pagepoolsize moet vergroten maar volgens microsoft heb je dan geen garantie meer. Ik ga toch Quad core kopen en dan hoop ik dat het verholpen is. En ik heb een tip. Dat werkte soms bij mij. -dxlevel 80 -window +r_rootlod 2 +mat_picmip 2 +mat_reducefillrate 1 +r_waterforceexpensive 0 +r_waterforcereflectentities 0 +r_shadowrendertotexture 0 +AntiAliasing 0 +mat_antialias 0
Dat moet je in je launch options zetten. Dan zet ie je beeld op zijn lelijkst en in een window en de resolutie op 800x600. En dan gewoon in een server joinen. Als je er dan inzit je textures en model op meduim zetten. En je goede resolietie en full screen. Dat hielp best wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan