internationaal spelalfabet leren !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat is dat toch met dat vbs elke keer? Waarom maak je dit niet met Visual Basic .Net met een mooi ontworpen user interface erbij?

ok ty
is het mogelijk dat je een cancel werkend kan maken
ik d8 zelf dat, dat zo moest maar niet dus

Case "A"
if not (Ucase(a)) = "ALFA" then Eindcijfer = Eindcijfer - 1
case Cancel
msgbox "ok,we stoppen er mee"
wscript.quit

maar dat werkt niet plus je krijgt dan altijd een 9

Nee, dan stopt het script gewoon.

Maar waarom wil je per se dat er een Annuleren functie is? Dat heeft nogal weinig zin. ;)
En aan het begin kan ook gekozen worden of je door wilt gaan met het examen.

@TheMightyAtom: Dat ben ik met je eens, maar VBScript is wel makkelijker. Voor simpele dingen als dit is het toch prima?

@TheMightyAtom
ik wil eerst goed worden in vbscript en daarnaga ik pas naar een andere taal
en gaat gaat mij niet om de mooi heid, het gaat er om dat het goed werkt om te leeren

Case "A"
if not (Ucase(a)) = "ALFA" then Eindcijfer = Eindcijfer - 1
case Cancel
msgbox "ok,we stoppen er mee"
wscript.quit

en wanner je dat met elke leter/woord/vraag doet dan krijg je altijd een 9 maar dat is nu al verhoolpen door gwn die case CaNCEL weg te halen

Geef voor ieder goed antwoord 0.385 punten en rond het eindresultaat af naar het dichst bij zijnde hele getal.

en wanner je dat met elke leter/woord/vraag doet dan krijg je altijd een 9 maar dat is nu al verhoolpen door gwn die case CaNCEL weg te halen

Sorry, maar ik snap niet wat je bedoeld :(.

Geef voor ieder goed antwoord 0.385 punten en rond het eindresultaat af naar het dichst bij zijnde hele getal.

Goed plan! Dus m4dc0w344: doe er wat mee! :thumb:.

@joz1
ik heb alle punten naar 0.385 gemaakt maar afronden naar een heel getalen snap ik niet maar ik heb ff wat anders aan me hoofd dan dit

@joz1
maar ik heb ff wat anders aan me hoofd dan dit

Ok.

Ik was in de veronderstelling dat je hier had gevraagd je programma eens te testen en suggesties te geven.
Sorry hoor :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan