interne antivirus

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sarvo

Meubilair
Lid geworden
23 apr 2001
Berichten
7.920
Ik draai win2003 en kan geen NAV installeren, omdat er intern een antivirus zit.... iemand enig idee hoe ik deze uit kan schakelen en gewoon NAV weer kan draaien?
 
Ik weet niet of het werkt maar je kan in config.scherm software bij windows onderdelen toevoegen of verwijderen kijken.
 
Even naar je bios gaan en daar het 'interne' antivirus disablen, in je configuratiescherm zal je het niet vinden.
 
Met de bios heeft het niets te maken, want die controleert alleen bij het opstrten op virussen in de bootsector voor zo ver ik weet. Die antivirus waar ik het over heb is een geïntegreerd gedeelte van windows en ook niet te verwijderen via configscherm....
 
Daar heeft het volgens mij juist wel mee te maken, de virusprotectie in je bios schermt ook je bootrecord af van je HDD en dat is nou net waar NAV in wil schrijven.
Misschien dat win2003 ook iets dergelijks doet, dat weet ik niet maar dat zal dan ongetwijfeld terug te vinden zijn in het systeembeheer/veiligheidsopties, druk anders gewoon even op f1, dan zal je ook in 2003 de helpfunctie wel te zien krijgen, misschien biedt die dan uitkomst.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan