hallo hulptroepen
ik heb gisteren een interne flash card reader gekocht om in je gleuf van je a drive te bouwen,het is een apacer embedded card reader.
maar helaas krijg ik hem niet aan de gang
(((((((
heb een p 4 moederbord van asus p4s533
daar zitten twee aansluitingen op voor usb op het moederbord de ene zit een kaartje op met 2 usb poorten en andere is nog vrij ,dus heb daar me flash card reader opgezet het lampje brandt als ik er een kaart in doet ,maar dat is ook het enige
het volgende heb ik allemaal gedaan:
nieuwe hardware toevoegen
usb poorten weggegooid in veiligemodus
bios setup default terug gezet.
heb de pc nu geformateerd en xp geinstalleerd opnieuw helaas geen succes
heb hem op een andere pc geprobeerd een p3 800 werkt direct daar zitten dezelfde poorten op zoals de p4 moederbord klikken en draaien
ik snap het echt niet meer dat ding moet het toch doen !!!!!!
wie o wie kan mijn helpen
thnx alvast voor het lezen
grtz Dex
ik heb gisteren een interne flash card reader gekocht om in je gleuf van je a drive te bouwen,het is een apacer embedded card reader.
maar helaas krijg ik hem niet aan de gang

heb een p 4 moederbord van asus p4s533
daar zitten twee aansluitingen op voor usb op het moederbord de ene zit een kaartje op met 2 usb poorten en andere is nog vrij ,dus heb daar me flash card reader opgezet het lampje brandt als ik er een kaart in doet ,maar dat is ook het enige
het volgende heb ik allemaal gedaan:
nieuwe hardware toevoegen
usb poorten weggegooid in veiligemodus
bios setup default terug gezet.
heb de pc nu geformateerd en xp geinstalleerd opnieuw helaas geen succes
heb hem op een andere pc geprobeerd een p3 800 werkt direct daar zitten dezelfde poorten op zoals de p4 moederbord klikken en draaien
ik snap het echt niet meer dat ding moet het toch doen !!!!!!
wie o wie kan mijn helpen
thnx alvast voor het lezen
grtz Dex