Interne fout 0x80040707

Status
Niet open voor verdere reacties.

wlankhorst

Gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2007
Geacht forum,
Als ik ATI 9.3.1 of een volgend nummer wil installeren krijg ik bovenstaande foutmelding en word de installatie afgebroken. Is er misschien met het register iets aan de hand?

Ik kan er helemaal naast zitten, maar probeer eens de geluidskaart uit te schakelen? Ik erinner een 0x800... foutmelding die daarmee op te lossen was. Maar ik weet niet meer wat achter die 800 kwam.
Het is te proberen :)

Ik kan er helemaal naast zitten, maar probeer eens de geluidskaart uit te schakelen? Ik erinner een 0x800... foutmelding die daarmee op te lossen was. Maar ik weet niet meer wat achter die 800 kwam.
Het is te proberen :)

Bedankt voor je tip. Ik durf alleen niet meer zomaar te experimenteren. Ik heb al veel geprobeerd zonder succes. Iemand een andere tip?

Het kan geen kwaad het te proberen, je kan de geluidskaart net zo makkelijk weer inschakelen.
Ik weet niet welk OS je hebt, maar voor winXP rechtsklik op deze computer, kies eigenschappen, ga naar het tabblad hardware en kies apparaatbeheer. Daar staat ergens de geluidskaart. Bij eigenschappen kun je het uitschakelen, en daarna ook weer inschakelen.
Voor vista kun je in apparaatbeheer komen door rechtsklikken op deze computer, eigenschappen, en dan linksboven het venster apparaatbeheer. Is verder hetzelfde.

Ik weet verder geen andere tips.. Succes.

edit: dit is misschien een oplossing: http://www.wilderssecurity.com/showthread.php?t=97728

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de moeite,maar het werd een grote puinhoop er was niets meer mee te beginnen. Gelukkig kon ik steemherstel toepassen. Want hoe dan ook ATI installeren lukte voor geen meter,geeft steeds dezelfde foutmelding.

Ik ga even iets kopiëren van een andere bron:

If you're getting this error message as part of an installation or upgrade routine, here's one of the easiest ways to circumvent the problem:

1. Go to the directory that holds the file for launching the installation (for example, Setup.exe).
2. Right-click on the installation file and select Run As.
3. Uncheck the box that says Protect My Computer And Data From Unauthorized Activity, and click OK.

Alternatively, if you're running this installation from a CD, you may need to simply clean the CD and try the installation again. Another possibility for resolving this error is to run Windows Update on the system before running the installation routine.

If none of those solutions work, try these two links, which provide additional information on the error and ways to overcome it:

* InstallShield: Unhandled Exception (http://consumer.installshield.com/kb.asp?id=Q108167)

Laatst bewerkt:
Nee, laat maar. Dit gaat over andere fouten.In dit geval gaat het om de installatie van ATI 9.3.1 of een ander nummer. Ik heb nu Catalist(TM) Control Center weer terug en laat het verder maar zo

Bedankt maar weer!.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan