interne geheugen vergroten

Status
Niet open voor verdere reacties.

franklin123

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2001
Een kennis vroeg mijn of de computer wat sneller gemaakt kon worden, ik dacht aan een groter interne geheugen momenteel hebben ze 32mb en ik dacht een p2.
Mocht er een x aantal exsta interne geheugen ingaan wat is dat het max. ik neem aan dat 256 wat overdreven is of niet, kan die computer dat wel aan voor de rest.

Hoeveel geheugen erop kan ligt aan het moederbord.
Ik weet niet welke Windows versie er draait maar 32 MB is niet bijster veel nee.

hoe kom ik er achter wat voor moederbord er op zit (wat voor gegevens zijn dat) en ze draait windows98

heb ik gedaan maar nu weet ik nog niet of die computer daar sneller van wordt ?
En wat kan ik met die info wat ik nu in beeld zie met aida32 ?

Met AIDA32 kun je de specificaties van je moederbord zien, en dus ook controleren hoeveel RAM het aankan. Maar 256 MB moet zeker kunnen.

Intern geheugen bijsteken (zeker als het nu maar 32 MB is) versnelt uw computer altijd. Maar als je processor maar 400 mhz is (of daarrond) kom je ook met 128 MB toe.

Als je wil kun je de processor vergelijken met een auto en RAM met uwe weg. Hoe breder de weg, hoe sneller de auto kan rijden. Maar als de auto niet sneller kan is het onnodig de weg nog te verbreden he... ;)

ik begrij p het niet helemaal ik heb toch 128 interne geheugen?
Mijn processort is 1gh (gig )

Geplaatst door franklin555
ik begrij p het niet helemaal ik heb toch 128 interne geheugen?
Mijn processort is 1gh (gig )

32 MB had je toch? Ik zou minimaal 128 MB erbij steken, dat heeft wel nut met een P2 en Windows 98.

ik denk dat die 32mb het geheugen op je videokaart is, en dat je 128mb intern geheugen hebt. Als je een 1 gig processor hebt, zou ik er gewoon 256mb bij prikken.

Wat geeft AIDA aan bij het moederbord?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan