Interne geheugen voor vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

Computerthijs

Gebruiker
Lid geworden
17 mei 2009
Hoi allemaal
Ik wou graag vista op mijn computer ipv xp
Ik wist alleen hoeveel werkgeheugen je nodig hebt om vista ultimate 64bit soepel te laten draaien
Is 6GB genoeg of kan het ook 4GB zijn

Computerthijs

dat is genoeg maar ik raad het je sterk af.
van vista word je PC echt super langzaam.
veel programmas draaien er niet op.
games al helemaal niet.
als je het dan toch wilt installeer dan niet de service pack 1 update.
mijn laptop was meteen dood toen ik deze installeerde.
je kunt beter wachten op seven.
deze is veel sneller en heeft ruim genoeg aan 2GB.

Laatst bewerkt:
dat is genoeg maar ik raad het je sterk af.
van vista word je PC echt super langzaam.
veel programmas draaien er niet op.
games al helemaal niet.
als je het dan toch wilt installeer dan niet de service pack 1 update.
mijn laptop was meteen dood toen ik deze installeerde.

wat is dat nou voor antwvoord? Hoe lang heb je met vista gewerkt? Kon je pc vista wel aan??? Want ik heb vista nu een half jaar en vindt het een stuk beter als xp. Is alleen een beetje langzamer. Ik draai het met 4 GB en dat is meer dan voldoende. Normaal is 2 GB aangeraaden.

Allemaal onzin.
Bijna alles werkt onder 64 bit. Games, applicaties. En 4 gb is genoeg om vista helemaal soepel te laten lopen. Maar 6 gb waarom niet.

Zeker geen Vista!!!!!!!

Dat vergt veel te veel van je computer, zeker als deze gemaakt is voor XP.

Vista is een grote mislukking lees dit maar:Mislukking Vista

Vista zit vol met fouten.

Ik zou gewoon bij je trouwe XP blijven.
En wachten tot september dit jaar dat Windows 7 uitkomt.

Draai nu ruim een jaar Vista Ultimate SP1 64 Bit en op een andere pc een 32 Bit versie zonder problemen. Games werken gewoon ook oudere games.

Beetje onzin om zonder goede onderbouwing aan te geven dat Vista niet goed is.:rolleyes:

als je je pc gekocht heb met vista zou ik geen moeite doen en gewoon op vista blijven (als die pc vista aankan tenminste)

vista is zwaar en heeft een paar kleine probleempjes maar voor grotendeels werkt het prima.

maar omdat jij nu nog op xp draait zou het verstandig zijn om geen moeite te doen en gewoon op XP blijven.

4gb is overigens genoeg voor vista 32 en 64 bit. maar zoals al gezegt is als je 6gb kan wrm niet?

Bedankt voor de tips
alleen ik zie nogal wat meningsverschillen
mijn computer was origineel gemaakt voor vista
aleen had ik er xp op gezet omdat ik dacht dat dat sneller was
maar ik las ergens dat het moeilijk zou zijn om windows 7 te gebruiken dus het slim is om toch vista te installeren ( heb al 6gb geheugen naar aanleiding van de tips)
moet ik dat dan maar doen of niet?

computerthijs

Als je pc er voor gemaakt is, en hij kan het aan.

Jah, dan zou je eventueel wel Vista kunnen draaien.
:)

Zeker geen Vista!!!!!!!

Dat vergt veel te veel van je computer, zeker als deze gemaakt is voor XP.

Vista is een grote mislukking lees dit maar:Mislukking Vista

Vista zit vol met fouten.

Ik zou gewoon bij je trouwe XP blijven.
En wachten tot september dit jaar dat Windows 7 uitkomt.

Dat van dat Vista vol met fouten zit was toen Vista net was uitgekomen, heb bijna 2 jaar op vista premium 32bit gedraaid zonder enige probemen;)
Maar alsje geduld hebt kun je idd beter wachten op windows 7, is stabieler en draait een heel stuk lichter dan Vista;)

ok maar denk er wel aan dat bij de official release van Windows 7 er nog bugs (zogenaamde kinderziektes) in kunnen zitten;)

Ik en mijn vader werken allebei met windows 7 en we hebben nog niet echt grote bugs gevonden ofzo.

een vriend van mij wilde windows 7 en xp dual boot draaien, maar 7 hing al vast bij de installatie en bij zijn pa op de computer deet ie het wel goed. hij denkt dat het aan videokaart(drivers) licht, dat deze nog niet compatibel zijn met win7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan