Interne geluiden opnemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
Hi!

Als je bij XP de volumeregeling (geavanceerd) opent dan krijg je dit:
attachment.php

Ik kan nu dus opgeven of ik wil opnemen van mijn microfoon of van Stereo Mix. Kies ik voor dat laatste dan neem ik geluiden direct "vanuit Windows" op. Maar... Waar is dit heen in Vista (:(). Ten eerste kan ik die geavanceerde opname controle al niet vinden en ten tweede zie ik nergens een optie waar ik kan wisselen dus microfoon en andere bronnen.

Ook als ik de software van de fabrikant open kan ik bij 'ingangsapparaat' alleen de microfoon selecteren.

Bijlagen

• opnemen.png
    opnemen.png
    14,9 KB · Weergaven: 71
Laatst bewerkt:
Mixer is weg.
Rechtermuistoets op het trayicoon, kiezen voor Opnameapparaten. Daar kan je kiezen van welke bron je wilt opnemen. En stereomix staat daar niet tussen helaas. ;)

Mja leuk en aardig maar blijft de vraag: hoe kan ik interne geluiden opnemen? Ik heb alleen mijn microfoon.

Mja op m'n laptop heb ik microfoon staan maar op mn desktop heb ik dus gewoon pech ofzo??

attachment.php

Bijlagen

• apparaten.png
    apparaten.png
    12,3 KB · Weergaven: 38
mirofoon piept op laptop (vista)

hallo,

In heb met mijn laptop en een interne microfoon een aantal interviews opgenomen. Nu ineens staat de microfoon permanent aan wat betekent dat hij gaat piepen als mijn hand of een papiertje erop komt. Heel storend. Met de audiomanager heb ik al geprobeerd de microfoon uit te zetten, hij staat uit! Wat te doen?

Groet, Eva

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan