Interne harde schijf bevestigen...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robbb

Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2012
Ik heb voor mijn Asus X71SL een nieuwe interne harde schijf besteld (als extra) het betreft een: Seagate 1TB SATA II 2.5" Momentus; 1000 GB; 63.5 mm (2.5 "); 5400 RPM; Serial ATA II; 8 MB; 12 ms (ST1000LM024)...
Nu worden deze jongens altijd geleverd zonder bevestigingsschroefjes of Case...
Heeft iemand een idee waar ik een dergelijke casing kan aanschaffen zodat ik hem vast kan zetten in mijn laptop?!!?

Met vriendelijke groet,

Rob

In een laptop kan meestal maar 1 2,5" harddisk. En als er in een grote (zoals de jouwe?) wel 2 kunnen, dan is daar exact de goede ruimte voor aanwezig hoor. :)
Als je hem open maakt dan weet je het. Past er maar 1 in dan moet je wel Windows klonen en overzetten.

Ik heb hem open gehad en de schijf past er gewoon in, hij is ook al werkend alleen het probleem is dat ik hem nu puur op de connectie van harde schijf en laptop heb zitten...
Bij een nieuwe laptop zit er een casing om de harde schijf heen waarvan je die bevestigd met schroefjes en daar ben ik nu dus naar op zoek omdat die hier niet bij zitten...

Laatst bewerkt:
Die zit er niet bij omdat je die van de bestaande hard-disk kunt gebruiken.

Die laat ik er dus inzitten... Daarom heb ik er een extra nodig want mijn laptop biedt ruimte aan 2 interne harde schijven...

Ja :D Precies, zoiets zocht ik denk ik!
Ik ga even informeren of dat inclusief de schroefjes is maar ik denk van wel!
Bedankt!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan