Interne hdd met extern rack

Status
Niet open voor verdere reacties.

robertjan

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2001
Hey,

Als ik een samsung interne harddisk heb.. en een extern rack met usb op me computer aangesloten heb.. wat moet ik dan nog meer doen om te zorgen dat het werkt? hij komt wel in apparaatbeheer voor maar niet in deze computer? in de handleidingen staat er verder niks over uitgelegd.. alleen hoe je het moet aansluiten?

Welk systeem heb je?
Indien XP: kijk eens via start/systeembeheer/computerbeheer/schijfbeheer/actie. Schijven opnieuw controleren.

Ik denk dat je daarvoor een driver nodig heb.

Laatst bewerkt:
Krijg je wel een melding als je de usb inplugt
"Windows heeft nieuwe hardware gevonden"

Zo niet dan heeft hij ook geen drivers, zo ja dan is er iets met de usb poort.

groetjes speedtouch

ja hij herkend hem wel aangezien ie wel in apparaatbeheer komt.. maar verder dus niks in deze computer. ik dacht dat ie misschien nog geformatteerd moest worden maja daar zie je hem natuurlijk ook niet :)

en hoe is dat precies met dat schijven controleren? als ik dat doe dan zou ie hem moeten detecteren ofzo?

thnx voor de reacties

en ik heb eigenlijk nog een korte vraag voor een vriend van me :

hij heeft een laptop gekocht .. althans ze vader heeft die gekocht in een winkel.. maar nu is de beheerder naam de naam van die winkel .. maar als ze vader nu faxt dan komt die naam dus steeds op die faxen.. kan je de beheerder naam wijzigen .. dus dat overal die naam weggaat? of moet je dan helemaal opnieuw installeren?

Ik dacht dat je ook met een schijf bezig was. Vandaar.
Je kunt beter vertellen welke Windows versie je hebt.
Wat voor een type usb is die externe? Usb 1 of 2?
Er is bij Microsoft een update die te maken heeft met Usb. Die zou ik in ieder geval binnenhalen.

En wat je vriend z'n vader betreft. Hij zou er een beheerder bij kunnen maken met net zoveel rechten.
Alleen begrijp ik niet helemaal hoe het met die fax zit. Heb ik zelf niet.
En ja, met een format kun je'm totaal naar je hand zetten. Mijn man wordt in zijn verkenner ook nog steeds 'Eigenaar' genoemd. Zo had de verkoper hem maar even betiteld. Een format beeindigd dit pas.
Tenzij je in het register aan de gang gaat.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan