interne links

Status
Niet open voor verdere reacties.

jorg duitsman

Gebruiker
Lid geworden
25 okt 2000
hallo allemaal,

groot probleem: internelinks van mijn website werken niet meer nadat ik xp pro heb geinstalleerd. De homepage staat op het net en werkt op alle comp alleen de mijne niet misschien een instelling fout.

voorbeeld: als ik naar www.vanmaerlantlyceum.nl ga en dan op home klik vervolgens op decanaten dan informatie over vakken. Je kunt dan op een vak klikken en dan zou de pagina naar beneden moet springen en dat doe ie dus niet.

het rare is dat de: ga terug naar het begin van de pagina wel werkt.

help help help

ik gebruik win2k en de site werkt perfect.
zit mooi in elkaar.
Ik kan je dus helaas niet verder helpen.

Bij mij ook (bijna)alles goed. Windows XP home.
Alleen de link naar de wiskunde homepage van Gerard Koolstra geeft aan dat pagina niet beschikbaar is.

Laatst bewerkt:
das nou het probleem

das nou het probleem , bij jouw doet ie dat dus ook niet terwijl bij bijna alle mensen die ik ken het wel goed gaat. Ik ben niet de link vergeten kijk in de bron code en zie daar dat het goed is. Snap er niets van ligt aan instellingen van pc want op andere pc werkt het wel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

help

Ook bij mij (XP pro) werkt het vanaf de vakken niet.

xp pro

ik denk dat het dus in een instelling van xp pro zit maar jah wat zou dat dan toch kunnen zijn

ik weet het niet, iemand anders misschien wel ?

Ik kan je ook niet direct helpen met het probleem op te lossen, maar misschien heb je er iets aan als ik je vertel dat ik met Windows Me draai en de links ook niet werken.

"Terug naar top" werkt wel.

Overigens, ik vind het een mooie site, informatief en snel.

M'n complimenten!

Download de bijlage unzip het bestand, plaats je xp cd en draai het IEFix progje

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan