interne luidspeakers laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

ruudd

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2001
ik heb een Fujitsu Siemens Amilo kan je de interne boxen daar ook van uitzetten.
Als ik een koptelefoon aansluit hoor ik door de koptelefoon geluid maar ook door boxen van de laptop zelf.
ruud

ik heb een Fujitsu Siemens Amilo kan je de interne boxen daar ook van uitzetten.
Als ik een koptelefoon aansluit hoor ik door de koptelefoon geluid maar ook door boxen van de laptop zelf.
ruud

heb je ook enig idee wat voor geluidskaart er in zit (waarschijnlijk onboard) zijn daar de drivers wel van geinstaleerd en wel de juiste want dat wil ook wel eens zulke problemen geven.

en anders is het nog een optie om boxen via volumeregeling op nul te zetten en de koptelefoon of line out op normaal.

@killer555:
De vraag betreft een Laptop, dus lijkt me niet dat daar een aparte geluidskaart in zit.
@Ruudd:
Wat voor een Amilo heb je? er zijn namelijk meerdere in omloop, ik weet niet zeker of ze allemaal dezelfde eigenschappen hebben wat geluid betreft.

Hmm, normaal zou het geluid automatisch moeten uitschakelen zodra je je headset aansluit. Heb je geen luidspreker tekentje ergens op je toetsenbord? Meestal kan je het geluid uitschakelen in combinatie met de FN (Function) toets.

heb het voor elkaar het was even zoeken in de instellingen.
ruud

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan