Internet 500Mb P/s

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefan95

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2007
Hey,

Ik ben net verhuisd en stop een internet kabeltje dat hier ligt in mijn Pc en wat zie ik:

1394-Verbinding
Snelheid: 400 Mb/s

LAN-verbinding
Snelheid: 100 Mb/s

Mijn vraag:
Wat heb je eraan dat het sneller is? Mijn vorige verbinding was maar 11,0 Mb/s

En nog een:
Gaat dit samen? Dus 500Mb/s.

Groetjes Stefan

Kijk even bij de ISP voor je snelheid, die heeft niets te maken met je snelheid van de netwerkkaart, maar met je abonnement.:rolleyes:

En nee, je hebt geen 400 mb/s, ook geen 100 mb/s met je internet verbinding.

Zelf heb ik Chello Extreme waardoor ik dus een verbindings-snelheid heb van max. 20Mb/s, dit vertaald zich in een download snelheid van een +- 2,3 MB/s. Uiteraard is dit alleen met nieuwsgroepen, via een website zul je die snelheid niet snel halen.

Download Snelheid =

Uitvoeren Test Status Resultaat
Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 332.1 KByte/sec
(=2657 kbps)

Is dit snel?

330 Kilobyte / seconde == 2640 Kilobit => 2.6Megabit
Dit is voor deze tijd een niet super snelheid, maar toch redelijk genoeg om fatsoenlijk te kunnen internetten.
Als je niet een gigantische downloader/gamer bent, dan heb je hier veelal voldoende aan.

Wat geeft je abbonement bij je provider aan wat voor snelheid je maximaal zou kunnen halen?

Ik game regelmatig en met mijn 3 Mbit verbinding gaat dit prima hoor. De ping ligt rond de 60 op nederlandse servers en op servers in omringende landen (UK en DE) is hij rond de 100. Hiermee is BF2142 ruim voldoende te spelen.

Voor downloaden is het inderdaad aan te raden om een sneller abonnement aan te schaffen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan