internet 8.0 werkt niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dedaio

Gebruiker
Lid geworden
28 aug 2008
mijn internet explorer 8.0 werkt niet.

wanneer ik hem deinstalleer, en 7.0 gebruik werkt alles, maar wanneer ik dan (dit al 5 keer gedaan) 8.0 installeer, reageert het niet meer. als ik op het icoontje klik gebeurd er niets meer, het weigert gewoon te openen.

oplossingen?

denk ik wel hoor, ik gebruik xp, en heb hem gewoon van de microsoft site, xp aangeklikt, mijn land, en gedaan.

Ik heb hetzelfde probleem met IE8. Computer loopt helemaal vast na installatie en herstart. Allerlei processen killen om überhaupt in het configuratiescherm te komen. Na herinstallatie en downgrade naar IE6 werkt alles weer.

Hallo,

Gister de gok genomen na goede hulp van jullie, site van mijn bovenposter is ook top gelukkig niet nodig gehad.

IE8 draait probleemloos enige probleempje wat ik tot nu toe ondervindt is dat sommige pagina's niet goed worden weergegeven ik had al gelezen dat ik dan moest klikken op compatibilliteits nadat ik dit doe is de pagina goed.

Ook een cookie probleempje maar dit had mijn vriend ook en is later geloof ik vanzelf opgelost hij onthoud mijn cookies nog niet zo goed.

Hij is sneller, eerder browser problemen door afsluitingen wordt door deze opgevangen met melding er ging iets mis geloof ik en hij start zelf op zonder dat ik site hoef af te sluiten.

Ik hoop dat het bij jullie ook snel goed gaat komen.

wat op die link staat werkt ook niet :confused:

het opent nog altijd niet

Heb ook een probleem met internet explorer8. Had een andere; toen deze geinstalleerd, maar die kan ik niet meer verwijderen, want die zie ik niet staan in configuratiescherm. Zou graag ie6 weer terug hebben. Kan iemand mij zeggen hoe ik die 8 kan verwijderen?
Ook mijn msn explorer werkt niet meer sinds ik 8 heb geinstalleerd. Heeft iemand daar ervaring mee? Lieve groetjes,

ik heb het zelfde gehad - het lag aan mijn Firewall - eens proberen met Firewall uit?

demeyer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan