internet aan doen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ericvanbelgie

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 apr 2002
Berichten
1.327
Wanneer ik mijn PC op start moet ik nadien altijd manueel mijn internet aan doen door te klikken op connect van het ADSL venster.
Is er een mogelijkheid dat mijn PC steeds automatisch op het ADSL netwerk komt zonder die connect steeds te moeten klikken.
 
ff een vraagje, zou je dat makkelijk vinden??? voor mij niet in ieder geval niet
 
ja

ik gebrui xp en zoals je weet heb je verschillende gebruikers dus minstens 1 gebruiker wens ik automatisch inloggen op het net omdat ik daar online programma's gebruik
 
als je onderstaande tips volgt, dan start 'ie automatsch?


Klik met de rechtermuisknop op de knop Start en klik vervolgens op Eigenschappen.
Klik op het tabblad Menu Start op Klassiek menu Start en klik vervolgens op Aanpassen. Hiermee wijzig je de stijl van het menu Start.
Klik op Geavanceerd.
Zoek in de map Menu Start de snelkoppeling naar het programma dat je elke keer wilt starten wanneer Windows wordt gestart, en sleep het naar de map Opstarten in de map Programma's.
 
Geplaatst door P@sbeer
ff een vraagje, zou je dat makkelijk vinden??? voor mij niet in ieder geval niet

Tuurlijk, ideaal! Je hebt toch niet voor niks ADSL of kabel?? Ik zou geen 1 reden kunnen bedenken waarom je dat niet wilt. Tenzij je natuurlijk geen goede firewall hebt :rolleyes:
 
tuurlijk.

Tuurlijk,zal dat fijn zijn.Je hebt toch een abbonement.Dan gebruik je toch je internet verbinding
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan