Internet aan/uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dutchie

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2001
Berichten
241
Hierbij wil ik jullie het volgende probleem voorleggen

Systeem xp

Sinds gister heb dan wel niet dan weer wel verbinding.

Ik kan zeg maar een minuut of 3 op het internet werken en dan is die voor een paar tellen offline. Als ik herstellen druk dan komt die wel weer online maar na minuut of 3 is het weer nada noppes niks

Bij controle van de loggs zoals hierboven omschreven, barst het van de foutmelding DCOM [[[[[[DCOM kreeg foutmelding 'Kan de service niet starten omdat deze is uitgeschakeld of omdat het geen inschakelde apparaten met zich heeft verbonden. ' bij het starten van de StiSvc-service met de argumenten '' om de server
{A1F4E726-8CF1-11D1-BF92-0060081ED811} te starten

Zie Help en ondersteuning op http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp voor meer informatie.]]]]]]]]

zelf een paar keer deze melding in het logg
[[[[deze computer kan het netwerkadres niet vernieuwen (van de DHCP- server) voor de netwerkkaart met netwerkadres 000EA66DB6C8. De volgende fout is opgetreden:
De time-outperiode van de semafoor is verlopen. . De computer zal doorgaan om zelf een adres van de netwerkadresserver (DHCP-server) proberen te krijgen.

Zie Help en ondersteuning op http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp voor meer informatie.]]]]


Kunnen jullie mij vertellen wat hier aan de hand is??

alvast bedankt
 
Laatst bewerkt:
Leuke stad Alkmaar.

Vraagje:Heb je alle benodigde patches voor XP geinstalleerd ?
 
Heb je nog bepaalde dingen veranderd omdat het sinds gisteren ineens niet meer goed werkte?

Je zou omdat het zo kort geleden is dat het begon eens een systeemherstel kunnen terugzetten naar gisteren of eergisteren om te kijken of het dan weer gewoon werkt.
 
Hoi Tanja

Ja alles al gedaan wat ik maar kon doen incl systeemherstel en de router er tussen vandaan. maar niks hielp (microsoft-updating gebeurd automatisch op het systeem)

Ten einde raad upc gebeld; MAANDINKOMEN AAN WACHTIJD ACHTERUIT!!!

De mijnheer aldaar adviseerde mij, na een eindeloze discussie over wat ik wel en niet moesty doen,
toch eens te kijken of het modem ging knipperen. Wellicht onnodige te vermelden dat dat, als je aan de foon bent en het modem aan de aandere kant van de kamer staat, niet erg makkelijk gaat :D,

Vanmorgen monteur langsgeweest en het bleek dat de wantkontaktdoos iets deed wat niet goed was. Hij had het over polariteit of iets dergelijks, en had zowaar een andere bij zich.
Affijn om kort en goed te gaan. De boel werkt weer

groetselssssss
En bedankt voor de attentie :thumb:
 
Echt een hardware probleem dus.

Fijn dat het weer is opgelost:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan