Internet aansluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Achmed1

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2007
kort geleden heb ik een laptop gekocht en ik wou internet zetten ik heb zelf een modem kabel en die kabel heb ik geprobeert om in me laptop te zetten maar nu word er gevraagd dat er geen ethernet kaart niet erin is zo iets hoe moet ik nu aan internet komen op mijn laptop alvast bedankt

Je kan wel wat duidelijker zijn hoe bedoel je zo iets. krijg je ee foutmelding? Maak is een printscreen en wat voor type laptop heb je?

HP DV6248 NOTEBOOK

* Artikelnummer: 58056
* AMD Turion 64 X2 Processor TL50
* 120 Gigabyte harddisk
* 2048 MB intern geheugen
* 15,4 Inch BrightView Breedbeeld
* Super Multi DVD writer
* Zelf CD/DVD labels maken met LightScribe
* 5 in 1 Gheugenkaartlezer
* Draadloos LAN netwerk
* Altec Lansing luidsprekers
* 3x USB 2.0 aansluiting
* Full Size toetsenbord + TouchPad
* Windows Vista Premium voorgeinstalleerd
* QuickPlay + HP afstandsbediening
* Norton Internet Security 60 dagen update
* 1 Jaar Pick Up & Return garantie

Je hebt een beest van een laptop maar dat effe terzijde hihi... Je hebt een Draadloos LAN netwerk. Je hoort gewoon verbinding te kunnen maken. Heb je PCMCIA?

Dit is de foutmelding

bij systeem controle:

je hebt geen netwerk aansluiting (ethernet kaart/usb poort) beschikbaar voor de installatie van chello.

je hebt een werkende netwerk aansluiting nodig om chello te instaleren

instaleer en activeer eerst een netwerk aansluiting. daarna kun je de instalatie cd opnieuw starten en chello instaleren..

:(

Volgens ligt mij ligt het aan chello! Je moet ze bellen ik weet zeker dat et probleem bij hun ligt

laptop

hoi
,Wat denk je van een router? deze is te koop bij UPC,als je pc Wifi is gaat dat heel eenvoudig via het stappenboekje meegeleverd bij de router.

Marigeer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan