Internet aansluiting duitsland

Status
Niet open voor verdere reacties.

XXlerator

Gebruiker
Lid geworden
25 mei 2004
Hallo mensen,

Ik ga verhuizen naar het plaatsje Griethausen in Duitsland. Geloof dat dat Kleve is.

Nu wil ik daar uiteraard internet hebben alleen is mijn duits zo belabberd als wat. Kan het wel verstaan maar lezen niet.

Heeft iemand voor mij informatie daarover?

Ik wil uiteraard 1 bedrag per maand betalen en niet per tik. Het gaat mij derom dat ik kan msnen, eventueel downloaden maar gewoon een goedkope zou handig zijn. Postcode is 47533

Alvast bedankt,

XXlerator

Er zijn meer dan 100 internet providers in Dld.... allemaal met meer of minder vrolijke aanbiedingen...

Even gechecked.... Tele2 heeft de strakste DSL aanbieding, eventueel met telefoon...
Je moet nog wel even beschikbaarheid checken, het systeem nam met alleen de postcode geen genoegen... [ook straat en huisnummer nodig]

ow oke, het gaat mij derom dat ik geen inbel kosten heb... gewoon een vast bedrag per maand. Telefoon is ook niet nodig, alleen internet.

Tele2 heeft een zogenaamde "flatrate": één bedrag per maand ongeacht het gebruik...

Uhm, zit hier een addertje onder het gras?

Zonder telefoon is een 16.000 kb lijn 19,95

De "adder" is dat je wel ergens in huis een telefoonaansluiting moet hebben [de goedkoopste T-Com is ongeveer € 17/maand] als je niet die van Tele2 neemt......

Die is der, dat hebben wij al gezien. Ik ga eens kijken, in ieder geval bedankt,

XXlerator

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan