Gimli
Verenigingslid
- Lid geworden
- 5 aug 2001
Pasgeleden m'n systeem zo geconfigureerd, dat ik Windows98 op m'n C-schijf heb staan
zonder internet verbinding.
Daarna op een F-schijf WinXp geïnstalleerd. Hier internet op aangesloten.
Dit omdat ik de meeste tijd op m'n computer wil werken, en geen verbinding met 't web wil maken.
Dan werkt m'n computer een stukje sneller. Ik heb dus een dual boot systeem.
Nu merkte ik bij WinXp install dat ik wel outlook express kan starten, maar zodra ik naar internet wil, ik telkens bij 't schermpje : "eigenschappen voor internet" terecht kom.
Alles staat er goed ingevuld, maar 't systeem wilt niet verder.

Neem ik echter een link van outlook express dan ben ik gelijk op internet. (?!)
Ik begrijp er niet zoveel van, wel dat er nu bij (tragere) opstarten allerlei meldingen komen,
U sysyteem is hersteld van een ernstige fout.
Ga ik dan de foutmelding na, bv "F:\Docu~1\Locals\Gimli\blah.xml" dan bestaat er helemaal niet zo'n bestand.
Of net als nu : Uw RPC, ofwel Remote Procedure Call is gestopt, U dient 't systeem opnieuw op te starten.
Wat gebeurt er eigenlijk vanaf 't moment dat ik m'n computer aanzet.
Opstarten in Win98 geeft geen problemen.

zonder internet verbinding.
Daarna op een F-schijf WinXp geïnstalleerd. Hier internet op aangesloten.
Dit omdat ik de meeste tijd op m'n computer wil werken, en geen verbinding met 't web wil maken.
Dan werkt m'n computer een stukje sneller. Ik heb dus een dual boot systeem.
Nu merkte ik bij WinXp install dat ik wel outlook express kan starten, maar zodra ik naar internet wil, ik telkens bij 't schermpje : "eigenschappen voor internet" terecht kom.
Alles staat er goed ingevuld, maar 't systeem wilt niet verder.

Neem ik echter een link van outlook express dan ben ik gelijk op internet. (?!)
Ik begrijp er niet zoveel van, wel dat er nu bij (tragere) opstarten allerlei meldingen komen,
U sysyteem is hersteld van een ernstige fout.
Ga ik dan de foutmelding na, bv "F:\Docu~1\Locals\Gimli\blah.xml" dan bestaat er helemaal niet zo'n bestand.
Of net als nu : Uw RPC, ofwel Remote Procedure Call is gestopt, U dient 't systeem opnieuw op te starten.
Wat gebeurt er eigenlijk vanaf 't moment dat ik m'n computer aanzet.
Opstarten in Win98 geeft geen problemen.