Internet + bellen Planet

Status
Niet open voor verdere reacties.

KlaasB

Gebruiker
Lid geworden
25 okt 2000
Berichten
532
Hallo,

Ik heb internet + bellen aangeschaft, maar nu zit ik met een probleem: Momenteel gebruik ik ISDN, dus heb ik een quatrovox4 met een NT1 (S4) kastje.

Volgens de tekening moet ik nu de linkerkabel in de quatrovox vervangen door een andere kabel die in de Experiabox moet. Maar in de quatrovox zitten 4 aansluitingen, een rode, blauwe, oranje en wit. In de Experiabox moet een RJ11 aansluiting.

Hoe moet ik dit nu voorelkaar krijgen?

Alvast bedankt!
 
Hallo,

Ik heb internet + bellen aangeschaft, maar nu zit ik met een probleem: Momenteel gebruik ik ISDN, dus heb ik een quatrovox4 met een NT1 (S4) kastje.

Volgens de tekening moet ik nu de linkerkabel in de quatrovox vervangen door een andere kabel die in de Experiabox moet. Maar in de quatrovox zitten 4 aansluitingen, een rode, blauwe, oranje en wit. In de Experiabox moet een RJ11 aansluiting.

Hoe moet ik dit nu voorelkaar krijgen?

Alvast bedankt!


in het kort als volgt aansluiten

Haal de ISDN lijn uit je NT1 en zet deze in je splitter, die is meegeleverd.
Vanuit de splitter gaat 1 lijn naar je EPBox en de tel lijn gaat naar de ingang van je NT1 kastje,
Op lijn 1 van je Quatravox sluit je aan op de tel ingang lijn van je EPbox. Je telefoon sluit je aan op lijn 1 (heb je meerdere nummers kan je ook eentje op lijn 2 aansluiten.)

Als je geporteerd bent, zal het lampje op de NT1 kastje uitgaan. dan kan je de splitter, nt1 en de quatrovox er tussen weg halen en zit je EPbox rechtstreeks op de KPN lijn.

(maar dit staat natuurlijk ook in je handleiding die is meegestuurd)
 
Het gaat mij om de quattrovox.

Hierin zit kabel op poort 1 met 4 verschillende kleuren, zie mijn vraag.
Moet ik deze er nu uithalen en dan een kabel erin doen met een blauwe en rode aansluiting?? en het andere eind naar de Experiabox...
 
Het gaat mij om de quattrovox.

Hierin zit kabel op poort 1 met 4 verschillende kleuren, zie mijn vraag.
Moet ik deze er nu uithalen en dan een kabel erin doen met een blauwe en rode aansluiting?? en het andere eind naar de Experiabox...

poort 1
als daar een stekkertje in kan geen probleem. gewoon de stekker doorzetten naar de EPbox
anders even kijken waar de tel op zat die gebruiken, normaal gesproken de blauwe en rode.
en deze weer inpluggen op de EPbox
 
nee, daar zit geen stekkertje in...de gekleurde kabeltjes zitten vast in klemmetjes???
moet ik die dan loshalen?
 
ik weet niet of je lijn 1 naar een telefoon hebt lopen, daar kan je hem dan ook uithalen en op de EPB aansluiten.
en dan van lijn 1 EPB naar de telefoon
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan