Internet+bellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

mike991

Gebruiker
Lid geworden
13 sep 2006
Berichten
35
Hoi,

Ik zit nu op internet+bellen van Kpn maar ik wil overstappen.
Nu heb ik gekeken en lijken mij Alice of Telfort het beste.
Beide kosten 30 euro in de maand.
Alleen welke kan ik nu beter nemen?
Het belangrijkste voor mij is onbeperkt naar vast nummers bellen en snel internet zonder Data limiet.
Heeft iemand ervaring met 1 van de 2?

Groetjes Mike
 
Telfort zou ik iig niet nemen. Slechte service etc. Daar heb je volgens mij al een 20 mbit voor 20 euro [1 euro per mbit].Van de telefoon tarieven daar weet ik niets Van Alice weet ik niet zoveel maar zal vast beter wezen als Telfort:thumb:
 
Slechte service is algemeen bekent bij alle providers...
ik heb zelf al slechte ervaring met: kpn, tiscali, planet, wannedo en orange.. ik zit sinds maandag bij telfort en heb nog geen helpdesk of dergelijke hoeven bellen en dat stel ik ook zo lang mogelijk uit want daar wordt ik gek van.. altijd slechte service of ze weten helemaal niks...

Je moet zelf kijken wat jij zelf het beste vind.. beide bedrijven ken ik nog niet lang genoeg om er over te oordelen...

Maar om slechte service kom je niet bij geen enkele provider..
 
Heb je gelijk in. Over de service van de providers is niet te spreken. Lijken soms net studenten in opleiding die jou vragen moeten beantwoorden. En het kan zo verrekte lang duren soms. Heb ook problemen gehad met KPN



[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
En toch, ik heb ook al menig provider versleten en uiteindelijk ben ik weer terug bij KPN.
Ik heb nu ook een internet + bellen abbo en in het begin kon ik alleen op internet en niet bellen.

Inmiddels is mijn ervaring dat je vaak een één of andere malloot aan de lijn krijgt die de standaard antwoorden geeft, maar uiteindelijk de bal bij jezelf ligt hoe het probleem opgelost moet gaan worden.
Zodra je enige kennis hebt hoe het één en ander in elkaar steekt, wordt je al snel door verwezen naar wat kundigere personen, omdat de persoon die je aan de lijn krijgt volgens mij ook net met een cursus internet bezig is.
Ik geef toe dat dit niet de juiste manier is, maar dit heb ik tot nu toe bij alle providers gehad waar ik een probleem bij had.

Al met al ben ik tot nu toe het beste via KPN geholpen, maar dat kwam door de directe vragen die ik zelf stelde+ informatie die ik gaf en daarna wel de juiste persoon kreeg die het probleem op kon lossen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan