Internet browser selecteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nicj56

Banned
Lid geworden
4 jan 2010
Hallo,

Ik heb op mijn andere PC iets van microsoft genaamt internet browser selecteren maar ik gebruik op mijn laptop firefox en heb die vraag niet gekregen maar is het dan verstandig om IE 8 te pakken want die staat er nu op..??

MVG

Nicj56

Laatst bewerkt:
Hallo,

Ik heb op mijn andere PC iets van microsoft genaamt internet browser selecteren maar ik gebruik op mijn laptop firefox en heb die vraag niet gekregen maar is het dan verstandig om IE 8 te pakken want die staat er nu op..??

MVG

Nicj56

Heey
Ik heb precies hetzelfde probleem met firefox daar heb ik dat ook niet bij.
(welk bestuuringsysteem gebruik je op je pc)

Dus nog even wachten op het antwoord

Mazzel

Bedoelen jullie het zogenaamde browser-keuzescherm? Dat krijg je alleen als Internet Exploder als standaard browser is geselecteerd ivm oneerlijke concurrentie. Daardoor moet Microsoft je laten kiezen tussen verschillende opties en daarom krijg je dat scherm.

Bedoelen jullie het zogenaamde browser-keuzescherm? Dat krijg je alleen als Internet Exploder als standaard browser is geselecteerd ivm oneerlijke concurrentie. Daardoor moet Microsoft je laten kiezen tussen verschillende opties en daarom krijg je dat scherm.

Ja dat keuze scherm bedoelen we (ik in iedergeval) is dat dan niet bij Firefox dan ?

Het is alleen als je Internet Explorer als standaard browser hebt. Ik heb Google Chrome als standaardbrowser en ik heb het keuzescherm ook niet gehad.

Even ter toelichting; dit scherm is het gevolg van een compromis tussen de EU en MS. De EU beschuldigde MS ervan haar gigantische marktaandeel op de desktopmarkt te misbruiken voor het promoten van IE en zo de concurrentie geen eerlijke kans te gunnen. Als compromis laat windows dus dit keuzescherm zien aan IE gebruikers. Mensen die een andere browser als standaard hebben weten duidelijk al dat er meer is dan IE en hebben het keuzescherm dus ook niet nodig.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan