Internet connectie probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sumpson

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2005
Berichten
32
Ik heb een probleem met mn internet connectie, ik kan gewoon op internet (firefox) maar niet op MSN, Imesh, ICQ, of op het online spel Continuum wat ik speel.
Bij local area connection settings staat er:
Sent: 140,113 Recieved: 14,658
dat is volgens mij niet echt goed :confused:

een paar jaar geleden had ik ook eens dat ik alleen internet kon gebruiken en MSN en de rest niet, toen moest ik een programmatje installeren zodat het allemaal weer werkt, weet niet of ik nu het zelfde probleem heb ofdat het gewoon het internet is.

Hoop dat iemand me kan helpen! :rolleyes:
 
Hmmm als je kunt surfen werkt het internet wel, het probleem ligt vrijwel zeker op jouw pc

Zet alle firewall's virusscanners eens uit en kijk of het gaat (maak er geen gewoonte van, alleen voor test doeleinden)

dat ontvangen received is ok

Je spreekt over een programmatje om te kunnen internetten, welke was dat?

Wat voor een internetverbinding is het?

gr
 
sorry tis jaren geleden dat ik dit probleem gehad heb , toen heb ik van degene* waar de server staat, een floppy gekregen waar hier een programmetje voor op stond maar dat ben ik dus kwijt.
*dat is mn overbuurman, waar ook de firewall staat zodat @home ons niet ontdekt. maar het probleem is er al jaren niet geweest terwijl die firewall er wel was. heb net het anti virus programma Avast! uitgezet maar dat maakt ook geen verschil. ben ook al bij control panel geweest om dingen te veranderen (op Low gezet om ff te testen) maar niks werken.
 
dat programmatje was trouwens alleen voor dingen zoals MSN, Imesh, en online games te laten werken, ik kon toen wel ook gewoon internetten.
 
Weet iemand misschien hoe de connectie die ik niet kan maken naar internet heet? misschien dat ik zo het programma kan zoeken op internet.
 
heb het gedownload en geinstalleerd, daarna mn pc opnieuw opgfestart, er is niks door veranderd.

wat wel veranderd is sinds gister is dat ik op ICQ kan komen, maar dus nog niet op MSN / Continuum / Imesh.. raar! bij Sent en Recieved: gaat het ook al wat beter, er staat nu: 1,908 en 1,887
 
Heb net op de computer van mn moeder gekeken en daar werkt alles wel, het licht dus zeker aan de computer.
 
Kan ik dit misschien beter in een ander forum posten? krijg niet echt veel antwoord hier, verveel me wat en wil graag spelen en msnen :(
 
Geplaatst door Sumpson
krijg niet echt veel antwoord hier, verveel me wat en wil graag spelen en msnen :(

Dat jij je verveelt,kunnen wij niet veel aan doen.Gezien de summiere hoeveeleid informatie die jij geeft,is het moeilijk je te helpen.Misschien moet je daar even over nadenken ipv je te beklagen op een site waar het vrijwilligerswerk is !
 
Welke informatie wil je hebben over het probleem? help graag mee! en het was niet echt beklagen, het was een vraag, misschien zat ik op de verkeerde plaats en moet ik op een andere sectie dit vragen.
 
we praten over kabel ? heb je en firewall aan staan ?
welke instellingen heeft je moeder anders dan jij ?
 
jup kabel, mn overbuurman heeft daar de server staan en er ligt een kabel onder de straat dus weet er niet zo heel veel van af. maar hij heeft wel een firewall daar staan omdat anders @home ons ontdekt.

over de andere instellingen weet ik niet veel, heb hier eigenlijk ook niks veranderd voordat het ineens uitviel. (kan ook niet kijken op de PC van mn moeder)
 
Geplaatst door Sumpson
jup kabel, mn overbuurman heeft daar de server staan en er ligt een kabel onder de straat dus weet er niet zo heel veel van af. maar hij heeft wel een firewall daar staan omdat anders @home ons ontdekt.


Klinkt me allemaal wat raar in de oren.Hoezo @Home jullie ontdekt ?
 
Uhm, omdat de overbuurman betaald voor de server, en wij de helft, we zitten hier dus illigaal. heb hem vandaag gebeld en hij zou naar eens kijken, maar hij had niks ontdekt :confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan