internet delen met een htc desire c ubuntu

Status
Niet open voor verdere reacties.

rogier12

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2012
Berichten
37
hallo, ik heb een klein vraagje(wat grote problemen oplost :D)

ik heb een htc desire c telefoon, geprobeerd te rooten wifi werkt niet meer, lang verhaal....
maar nu kan ik dus internet pass trough instellen als ik hem verbind met mijn pc, maar ubuntu heeft de drivers van htc niet, dus wil die het niet doen.
mijn telefoon zegt na een tijdje dat het geen verbinding kon maken en gaat dan weer over op 3g :(
nu heb ik het geprobeerd via firestarter, en ik kan inderdaad instellen om wifi te delen, allemaal heel leuk en aardig, maar mijn telefoon wil dan alsnog niet verbinden... dus het enige wat ik nu bereikt heb is dat ik via een ethernet kabel kan delen, waar ik dus eigenlijk geen zak aan heb..

weet iemand een manier om het toch werkend te krijgen, en op mijn telefoon te kunnen genieten van het internet van de pc?

bij voorbaat dank :)
 
terug gaan naar de stock rom of een andere custom rom proberen als je een custom rom installeert lees altijd de beschrijving sommige roms zitten nog in een test/beta fase waardoor nog niet alles kan werken
 
granitk7 ik heb inderdaad geprobeerd terug te gaan naar de stock rom, met de stock boot.img maar het mocht niet baten :( dus het moet echt via een kabel gedeeld kunnen worden....
 
kan je wel bestanden van je pc op je telefoon zetten
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan